diff --git a/Traktorek/ran.py b/Traktorek/ran.py index a46de05..f959128 100644 --- a/Traktorek/ran.py +++ b/Traktorek/ran.py @@ -63,9 +63,12 @@ class Game(object): def randomize_field(self): ileDni = [] - uprawa = [] uprawaDni = [] woda = [] + czyPada = [] + kiedyPadalo =[] + pada = random.choice([True, False]) + kiedyPada = random.randrange(9) for x in range(25): temp = [] # nasiona @@ -76,9 +79,16 @@ class Game(object): temp.append(random.choice([True, False])) # ile dni temu pole bylo podlewane temp.append(random.randrange(7)) + # czy ma padac + temp.append(pada) + # kiedy padalo + temp.append(kiedyPada) + + # nawoz + temp.append(random.choice([True, False])) # # growth rate # temp.append(random) - # # cost + # # cost + co ile dni nalezy podlewac dana uprawe if temp[0] == "żyto": temp.append(10) temp.append(4) @@ -102,27 +112,14 @@ class Game(object): temp.append(6) else: temp.append(0) - + self.fields.append(temp) - uprawa.append(temp[0]) - ileDni.append(temp[3]) - uprawaDni.append(temp[6]) + woda.append(temp[2]) - print(self.fields) - print(uprawa) - print(ileDni) - print(uprawaDni) - nawadnianie = pd.DataFrame({"uprawa": uprawa, "ileDni": ileDni, "uprawaDni": uprawaDni, "woda": woda}) - nawadnianie["uprawa"], uprawa_kody=pd.factorize(nawadnianie["uprawa"]) - nawadnianie["ileDni"], ileDni_kody = pd.factorize(nawadnianie["ileDni"]) - nawadnianie["uprawaDni"], uprawaDni_kody = pd.factorize(nawadnianie["uprawaDni"]) - nawadnianie["woda"], woda_kody = pd.factorize(nawadnianie["woda"]) - X = nawadnianie.drop(["woda"], axis=1) - y = nawadnianie["woda"] - klasyfikator = DecisionTreeClassifier(criterion="entropy") - klasyfikator.fit(X=X, y=y) - print(klasyfikator.predict(X)) - #if(klasyfikator.predict(X)[n]==0): + ileDni.append(temp[3]) + uprawaDni.append(temp[8]) + czyPada.append(temp[4]) + kiedyPadalo.append(temp[5]) def draw_field(self): for x in range(25):