import pygame, sys,random pygame.init() screen = pygame.display.set_mode((1280,720)) class Uprawy: rodzajUprawy="brak" czyPodlac="nie" czyPodacNawoz="nie" stanUprawy="dobry" marchew = Uprawy() marchew.rodzajUprawy="Marchew" marchew.czyPodlac="tak" marchew.czyPodacNawoz="tak" marchew.stanUprawy="sredni" ziemniaki = Uprawy() ziemniaki.rodzajUprawy="Ziemniak" ziemniaki.czyPodlac="tak" ziemniaki.czyPodacNawoz="nie" ziemniaki.stanUprawy="dobry" buraki = Uprawy() buraki.rodzajUprawy="Burak" buraki.czyPodlac="nie" buraki.czyPodacNawoz="nie" buraki.stanUprawy="bardzo dobry" salata = Uprawy() salata.rodzajUprawy="Salata" salata.czyPodlac="tak" salata.czyPodacNawoz="tak" salata.stanUprawy="zly" pomidory = Uprawy() pomidory.rodzajUprawy="Pomidor" pomidory.czyPodlac="nie" pomidory.czyPodacNawoz="tak" pomidory.stanUprawy="sredni" image = pygame.image.load(r'traktor.jpg') x=0 y=0 white = (255, 255, 255) screen.fill(white) def traktor(x,y): screen.blit(image, (x,y)) while True: for event in pygame.event.get(): if event.type==pygame.QUIT: sys.exit(0) elif event.type == pygame.KEYDOWN and event.key == pygame.K_SPACE: x += 50 #if random.randint(1, 4)==1: # box.x+=2 #elif random.randint(1, 4)==2: # box.y+=2 #elif random.randint(1, 4)==3: # box.x-=2 #elif random.randint(1, 4)==4: # box.y-=2 if x <1200 and y==0: x+=1 elif x==1200 and y<650: y+=1 elif x>600 and y==650: x-=1 elif x==600 and y>1: y-=1 elif y==1 and 00: y-=1 screen.fill(white) traktor(x,y) pygame.display.flip()