1
0
forked from s444399/AI

Zaktualizuj 'final-evaluation.md'

This commit is contained in:
Weronika Gorący 2020-06-09 18:08:52 +00:00
parent 9eeb0c58b6
commit 1d533cd819

View File

@ -6,7 +6,7 @@ Po uruchomieniu programu musimy podać jakiej wielkości kratę chcemy uzyskać,
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/1.png)
Gdy ukaże nam się okno programu możemy poruszać się wózkiem po magazynie. Używamy do tego strzałek. Naciśnięcie przycisku 'r' rozłoży paczki losowo po kracie.
Gdy ukaże nam się okno programu możemy poruszać się wózkiem po magazynie. Używamy do tego strzałek. Naciśnięcie przycisku **r** na klawiaturze rozłoży paczki losowo na półkach.
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/2.png)
@ -17,18 +17,24 @@ Gdy ukaże nam się okno programu możemy poruszać się wózkiem po magazynie.
**Autor:** Michał Kijowski <br>
**Wykorzystana metoda uczenia:** Sieci neuronowe.
Omówienie kodu znajduje się w pliku [KijowskiM.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/KijowskiM.md).
Pełne omówienie podprojektu znajduje się w pliku [KijowskiM.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/KijowskiM.md).
Po kliknięciu w pole programu należy wybrać plik graficzny reprezentujący wygląd paczki. Algorytm za pomocą sieci neuronowych na podstawie odpowiednich piktogramów decyduje jakiego rodzaju jest paczka - krucha, niebezpieczna, radioaktywna, łatwopalna lub zwykła. Następnie informacja ta przekazywana jest do kolejnego podprojektu w celu odpowiedniego rozmieszczenia paczki.
### Rozmieszczenie w magazynie
**Autor:** Weronika Gorący <br>
**Wykorzystana metoda uczenia:** Drzewa decyzyjne.
Omówienie kodu znajduje się w pliku [WGoracy.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/WGoracy.md).
Pełne omówienie podprojektu znajduje się w pliku [WGoracy.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/WGoracy.md).
Podprojekt zostaje uruchomiony bezpośrednio po zakończeniu wykonywania poprzedniego podprojektu. Po otrzymaniu informacji o paczce, wózek za pomocą drzewa decyzyjnego wybiera najlepszą możliwą pustą półkę na której można umieścić paczkę. W przypadku gdy wszystkie półki danego rodzaju są zajęte, paczka zostaje umieszczona na innej dostępnej półce.
### Odbiór paczki
**Autor:** Tomasz Lech <br>
**Wykorzystana metoda uczenia:** Algorytmy genetyczne.
Omówienie kodu znajduje się w pliku [LechT.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/LechT.md).
Pełne omówienie podprojektu znajduje się w pliku [LechT.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/LechT.md).
Moduł podprojektu uruchamia się po naciśnięciu przycisku **g** na klawiaturze. Podprojekt za pomocą algorytmu genetycznego wybiera najbardziej optymalną drogę pomiędzy zajętymi półkami a miejscami odbioru paczek. Po uruchomieniu modułu przedstawiony zostaje wykres najlepszych kosztów otrzymywanych w danej populacji. Po zamknięciu okienka wózek zaczyna rozwozić paczki do miejsc oddania paczki.