1
0
forked from s444399/AI

Zaktualizuj 'environment.md'

This commit is contained in:
Michal Kijowski 2020-04-05 17:37:11 +00:00
parent 70b27cc6fc
commit bc0060a165

View File

@ -40,10 +40,36 @@ Klasy przedstawiające obiekty na kracie:
Aktualnie gotowe jest środowisko w którym agent może się poruszać. Nie ma gotowych implementacji z zakresu sztucznej inteligencji. Można również rozmieszczać paczki oraz usuwać je z magazynu. Po kliknięciu w polu gry pojawia się paczka na podłodze. Można ją rozmieścić w magazynie kierując się do konkretnego regału i próbując w niego wejść. Na takiej samej zasadzie działa usuwanie paczek, a po odwiezieniu paczki w przeciwległą odnogę od tej w której się pojawiła paczka automatycznie zniknie z wózka. Aktualnie gotowe jest środowisko w którym agent może się poruszać. Nie ma gotowych implementacji z zakresu sztucznej inteligencji. Można również rozmieszczać paczki oraz usuwać je z magazynu. Po kliknięciu w polu gry pojawia się paczka na podłodze. Można ją rozmieścić w magazynie kierując się do konkretnego regału i próbując w niego wejść. Na takiej samej zasadzie działa usuwanie paczek, a po odwiezieniu paczki w przeciwległą odnogę od tej w której się pojawiła paczka automatycznie zniknie z wózka.
### Start programu #### Start programu
Po uruchomieniu programu musimy podać jakiej wielkości kratę chcemy uzyskać, a następnie jakie ilości których regałów chcemy posiadać na magazynie. Po uruchomieniu programu musimy podać jakiej wielkości kratę chcemy uzyskać, a następnie jakie ilości których regałów chcemy posiadać na magazynie.
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/1.png) ![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/1.png)
### Okno programu #### Okno programu
Gdy ukaże nam się okno programu możemy poruszać się wózkiem po magazynie. Używamy do tego strzałek.
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/2.png)
#### Pojawienie się paczki
Gdy klikniemy na pole gry na planszy pojawi się paczka (w finalnej wersji, od użytkownika zostanie pobrana grafika przedstawiająca paczkę, która zostanie automatycznie sprawdzona i rozmieszczona na magazynie).
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/3.png)
#### Rozmieszczenie na magazynie
Po wjechaniu wózkiem w paczkę, zostanie automatycznie pobrana na wózek. Gdy wjedziemy w regał (koniecznie od dobrej strony) paczka zostanie automatycznie rozmieszczona na tym regale.
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/4.png)
#### Usunięcie paczki z magazynu
Gdy wjedziemy pustym wózkiem w regał na którym znajduje się paczka, paczka zostanie automatycznie pobrana na wózek. Jeśli natomiast wjedziemy w przeciwną odnogę magazynu, niż tą z której pobraliśmy na początku paczkę, zostanie usunięta z wózka i magazynu.
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/5.png)
#### Demonstracja działania dla trzech paczek
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/video.mp4)