forked from s444399/AI
Zaktualizuj 'environment.md'
This commit is contained in:
parent
70b27cc6fc
commit
bc0060a165
@ -40,10 +40,36 @@ Klasy przedstawiające obiekty na kracie:
|
|||||||
|
|
||||||
Aktualnie gotowe jest środowisko w którym agent może się poruszać. Nie ma gotowych implementacji z zakresu sztucznej inteligencji. Można również rozmieszczać paczki oraz usuwać je z magazynu. Po kliknięciu w polu gry pojawia się paczka na podłodze. Można ją rozmieścić w magazynie kierując się do konkretnego regału i próbując w niego wejść. Na takiej samej zasadzie działa usuwanie paczek, a po odwiezieniu paczki w przeciwległą odnogę od tej w której się pojawiła paczka automatycznie zniknie z wózka.
|
Aktualnie gotowe jest środowisko w którym agent może się poruszać. Nie ma gotowych implementacji z zakresu sztucznej inteligencji. Można również rozmieszczać paczki oraz usuwać je z magazynu. Po kliknięciu w polu gry pojawia się paczka na podłodze. Można ją rozmieścić w magazynie kierując się do konkretnego regału i próbując w niego wejść. Na takiej samej zasadzie działa usuwanie paczek, a po odwiezieniu paczki w przeciwległą odnogę od tej w której się pojawiła paczka automatycznie zniknie z wózka.
|
||||||
|
|
||||||
### Start programu
|
#### Start programu
|
||||||
|
|
||||||
Po uruchomieniu programu musimy podać jakiej wielkości kratę chcemy uzyskać, a następnie jakie ilości których regałów chcemy posiadać na magazynie.
|
Po uruchomieniu programu musimy podać jakiej wielkości kratę chcemy uzyskać, a następnie jakie ilości których regałów chcemy posiadać na magazynie.
|
||||||
|
|
||||||
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/1.png)
|
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/1.png)
|
||||||
|
|
||||||
### Okno programu
|
#### Okno programu
|
||||||
|
|
||||||
|
Gdy ukaże nam się okno programu możemy poruszać się wózkiem po magazynie. Używamy do tego strzałek.
|
||||||
|
|
||||||
|
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/2.png)
|
||||||
|
|
||||||
|
#### Pojawienie się paczki
|
||||||
|
|
||||||
|
Gdy klikniemy na pole gry na planszy pojawi się paczka (w finalnej wersji, od użytkownika zostanie pobrana grafika przedstawiająca paczkę, która zostanie automatycznie sprawdzona i rozmieszczona na magazynie).
|
||||||
|
|
||||||
|
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/3.png)
|
||||||
|
|
||||||
|
#### Rozmieszczenie na magazynie
|
||||||
|
|
||||||
|
Po wjechaniu wózkiem w paczkę, zostanie automatycznie pobrana na wózek. Gdy wjedziemy w regał (koniecznie od dobrej strony) paczka zostanie automatycznie rozmieszczona na tym regale.
|
||||||
|
|
||||||
|
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/4.png)
|
||||||
|
|
||||||
|
#### Usunięcie paczki z magazynu
|
||||||
|
|
||||||
|
Gdy wjedziemy pustym wózkiem w regał na którym znajduje się paczka, paczka zostanie automatycznie pobrana na wózek. Jeśli natomiast wjedziemy w przeciwną odnogę magazynu, niż tą z której pobraliśmy na początku paczkę, zostanie usunięta z wózka i magazynu.
|
||||||
|
|
||||||
|
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/5.png)
|
||||||
|
|
||||||
|
#### Demonstracja działania dla trzech paczek
|
||||||
|
|
||||||
|
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/video.mp4)
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user