forked from s444399/AI
Zaktualizuj 'environment.md'
This commit is contained in:
parent
7ef526f253
commit
f3f9494d5b
@ -34,4 +34,16 @@ Klasy przedstawiające obiekty na kracie:
|
|||||||
* Shelf (z pliku shelf.py) - Klasa przedstawiająca regał na kracie.
|
* Shelf (z pliku shelf.py) - Klasa przedstawiająca regał na kracie.
|
||||||
* UnboxOnTheFloor (z pliku unboxOnTheFloor.py) - Klasa przedstawiająca miejscę do odkładania paczek na kracie.
|
* UnboxOnTheFloor (z pliku unboxOnTheFloor.py) - Klasa przedstawiająca miejscę do odkładania paczek na kracie.
|
||||||
* Wall (z pliku wall.py) - Klasa przedstawiająca ścianę na kracie.
|
* Wall (z pliku wall.py) - Klasa przedstawiająca ścianę na kracie.
|
||||||
* Wheel (z pliku wheel.py) - Klasa przedstawiająca wózek widłowy na kracie.
|
* Wheel (z pliku wheel.py) - Klasa przedstawiająca wózek widłowy na kracie.
|
||||||
|
|
||||||
|
### Działanie środowiska
|
||||||
|
|
||||||
|
Aktualnie gotowe jest środowisko w którym agent może się poruszać. Nie ma gotowych implementacji z zakresu sztucznej inteligencji. Można również rozmieszczać paczki oraz usuwać je z magazynu. Po kliknięciu w polu gry pojawia się paczka na podłodze. Można ją rozmieścić w magazynie kierując się do konkretnego regału i próbując w niego wejść. Na takiej samej zasadzie działa usuwanie paczek, a po odwiezieniu paczki w przeciwległą odnogę od tej w której się pojawiła paczka automatycznie zniknie z wózka.
|
||||||
|
|
||||||
|
### Start programu
|
||||||
|
|
||||||
|
Po uruchomieniu programu musimy podać jakiej wielkości kratę chcemy uzyskać, a następnie jakie ilości których regałów chcemy posiadać na magazynie.
|
||||||
|
|
||||||
|
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/demo/1.png)
|
||||||
|
|
||||||
|
### Okno programu
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user