1
0
forked from s444399/AI

Zaktualizuj 'environment.md'

This commit is contained in:
Michal Kijowski 2020-04-05 17:27:26 +00:00
parent 7ef526f253
commit f3f9494d5b

View File

@ -34,4 +34,16 @@ Klasy przedstawiające obiekty na kracie:
* Shelf (z pliku shelf.py) - Klasa przedstawiająca regał na kracie. * Shelf (z pliku shelf.py) - Klasa przedstawiająca regał na kracie.
* UnboxOnTheFloor (z pliku unboxOnTheFloor.py) - Klasa przedstawiająca miejscę do odkładania paczek na kracie. * UnboxOnTheFloor (z pliku unboxOnTheFloor.py) - Klasa przedstawiająca miejscę do odkładania paczek na kracie.
* Wall (z pliku wall.py) - Klasa przedstawiająca ścianę na kracie. * Wall (z pliku wall.py) - Klasa przedstawiająca ścianę na kracie.
* Wheel (z pliku wheel.py) - Klasa przedstawiająca wózek widłowy na kracie. * Wheel (z pliku wheel.py) - Klasa przedstawiająca wózek widłowy na kracie.
### Działanie środowiska
Aktualnie gotowe jest środowisko w którym agent może się poruszać. Nie ma gotowych implementacji z zakresu sztucznej inteligencji. Można również rozmieszczać paczki oraz usuwać je z magazynu. Po kliknięciu w polu gry pojawia się paczka na podłodze. Można ją rozmieścić w magazynie kierując się do konkretnego regału i próbując w niego wejść. Na takiej samej zasadzie działa usuwanie paczek, a po odwiezieniu paczki w przeciwległą odnogę od tej w której się pojawiła paczka automatycznie zniknie z wózka.
### Start programu
Po uruchomieniu programu musimy podać jakiej wielkości kratę chcemy uzyskać, a następnie jakie ilości których regałów chcemy posiadać na magazynie.
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/demo/1.png)
### Okno programu