class Generate: @staticmethod def generate(szerokosc, wysokosc, kruche, latwopalne, radioaktywne, niebezpieczne): # 1 - sciana # 2 - podłoga # 3 - regał od dołu (zwykly) # 4 - regał od gory (zwykly) # 5 - regał od lewej (zwykly) # 6 - regał od prawej (zwykly) # 7 - regał od dołu (kruche) # 8 - regał od gory (kruche) # 9 - regał od lewej (kruche) # 10 - regał od prawej (kruche) # 11 - regał od dołu (latwopalne) # 12 - regał od gory (latwopalne) # 13 - regał od lewej (latwopalne) # 14 - regał od prawej (latwopalne) # 15 - regał od dołu (radioaktywne) # 16 - regał od gory (radioaktywne) # 17 - regał od lewej (radioaktywne) # 18 - regał od prawej (radioaktywne) # 19 - regał od dołu (niebezpieczne) # 20 - regał od gory (niebezpieczne) # 21 - regał od lewej (niebezpieczne) # 22 - regał od prawej (niebezpieczne) # 23 - unboxOnTheFloor all = [] tmp = [] for i in range(0, wysokosc): for j in range(0, szerokosc): tmp.append(2) all.append(tmp) tmp = [] for i in range(0, szerokosc): all[0][i] = 1 all[wysokosc-1][i] = 1 for i in range(0, wysokosc): all[i][0] = 1 all[i][szerokosc-1] = 1 if (kruche>0): for i in range(2, szerokosc-2): all[1][i] = 7 kruche-=1 elif (latwopalne>0): for i in range(2, szerokosc-2): all[1][i] = 11 latwopalne-=1 elif (radioaktywne>0): for i in range(2, szerokosc-2): all[1][i] = 15 radioaktywne-=1 elif (niebezpieczne>0): for i in range(2, szerokosc-2): all[1][i] = 19 niebezpieczne-=1 else: for i in range(2, szerokosc-2): all[1][i] = 3 if (kruche>0): for i in range(2, wysokosc-2): all[i][szerokosc-2] = 9 kruche-=1 elif (latwopalne>0): for i in range(2, wysokosc-2): all[i][szerokosc-2] = 13 latwopalne-=1 elif (radioaktywne>0): for i in range(2, wysokosc-2): all[i][szerokosc-2] = 17 radioaktywne-=1 elif (niebezpieczne>0): for i in range(2, wysokosc-2): all[i][szerokosc-2] = 21 niebezpieczne-=1 else: for i in range(2, wysokosc-2): all[i][szerokosc-2] = 5 if (kruche>0): for i in range(2, szerokosc-2): all[wysokosc-2][i] = 8 kruche-=1 elif (latwopalne>0): for i in range(2, szerokosc-2): all[wysokosc-2][i] = 12 latwopalne-=1 elif (radioaktywne>0): for i in range(2, szerokosc-2): all[wysokosc-2][i] = 16 radioaktywne-=1 elif (niebezpieczne>0): for i in range(2, szerokosc-2): all[wysokosc-2][i] = 20 niebezpieczne-=1 else: for i in range(2, szerokosc-2): all[wysokosc-2][i] = 4 if (kruche>0): for i in range(2, wysokosc-2): all[i][1] = 10 kruche-=1 elif (latwopalne>0): for i in range(2, wysokosc-2): all[i][1] = 14 latwopalne-=1 elif (radioaktywne>0): for i in range(2, wysokosc-2): all[i][1] = 18 radioaktywne-=1 elif (niebezpieczne>0): for i in range(2, wysokosc-2): all[i][1] = 22 niebezpieczne-=1 else: for i in range(2, wysokosc-2): all[i][1] = 6 for j in range(3, szerokosc-4, 3): if (kruche > 0): for i in range(3, wysokosc - 3): all[i][j] = 9 kruche -= 1 elif (latwopalne > 0): for i in range(3, wysokosc - 3): all[i][j] = 13 latwopalne -= 1 elif (radioaktywne > 0): for i in range(3, wysokosc - 3): all[i][j] = 17 radioaktywne -= 1 elif (niebezpieczne > 0): for i in range(3, wysokosc - 3): all[i][j] = 21 niebezpieczne -= 1 else: for i in range(3, wysokosc - 3): all[i][j] = 5 if (kruche > 0): for i in range(3, wysokosc - 3): all[i][j+1] = 10 kruche -= 1 elif (latwopalne > 0): for i in range(3, wysokosc - 3): all[i][j+1] = 14 latwopalne -= 1 elif (radioaktywne > 0): for i in range(3, wysokosc - 3): all[i][j+1] = 18 radioaktywne -= 1 elif (niebezpieczne > 0): for i in range(3, wysokosc - 3): all[i][j+1] = 22 niebezpieczne -= 1 else: for i in range(3, wysokosc - 3): all[i][j+1] = 6 counter = 0 for i in range(3, szerokosc - 3): counter+=1 if counter==3: counter=0 continue else: all[3][i] = 1 all[wysokosc-4][i] = 1 all[1][1] = 1 all[1][3] = 1 all[1][szerokosc-2] = 1 all[wysokosc-2][1] = 1 all[wysokosc-2][szerokosc-2] = 1 all[0][2] = 2 all[1][2] = 2 #zmiana miejsca zrzutu paczki, unboxOnTheFloor #all[1][4] = 2 #all[0][4] = 23 #all[1][5] = 1 all[wysokosc-2][szerokosc-3] = 2 all[wysokosc-1][szerokosc-3] = 23 all[wysokosc-2][szerokosc-4] = 1 return all #x = Generate.generate(8, 9, 1, 1, 1, 1)