Zaktualizuj 'final-evaluation.md'
This commit is contained in:
parent
9eeb0c58b6
commit
1d533cd819
@ -6,7 +6,7 @@ Po uruchomieniu programu musimy podać jakiej wielkości kratę chcemy uzyskać,
|
||||
|
||||
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/1.png)
|
||||
|
||||
Gdy ukaże nam się okno programu możemy poruszać się wózkiem po magazynie. Używamy do tego strzałek. Naciśnięcie przycisku 'r' rozłoży paczki losowo po kracie.
|
||||
Gdy ukaże nam się okno programu możemy poruszać się wózkiem po magazynie. Używamy do tego strzałek. Naciśnięcie przycisku **r** na klawiaturze rozłoży paczki losowo na półkach.
|
||||
|
||||
![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/2.png)
|
||||
|
||||
@ -17,18 +17,24 @@ Gdy ukaże nam się okno programu możemy poruszać się wózkiem po magazynie.
|
||||
**Autor:** Michał Kijowski <br>
|
||||
**Wykorzystana metoda uczenia:** Sieci neuronowe.
|
||||
|
||||
Omówienie kodu znajduje się w pliku [KijowskiM.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/KijowskiM.md).
|
||||
Pełne omówienie podprojektu znajduje się w pliku [KijowskiM.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/KijowskiM.md).
|
||||
|
||||
Po kliknięciu w pole programu należy wybrać plik graficzny reprezentujący wygląd paczki. Algorytm za pomocą sieci neuronowych na podstawie odpowiednich piktogramów decyduje jakiego rodzaju jest paczka - krucha, niebezpieczna, radioaktywna, łatwopalna lub zwykła. Następnie informacja ta przekazywana jest do kolejnego podprojektu w celu odpowiedniego rozmieszczenia paczki.
|
||||
|
||||
### Rozmieszczenie w magazynie
|
||||
|
||||
**Autor:** Weronika Gorący <br>
|
||||
**Wykorzystana metoda uczenia:** Drzewa decyzyjne.
|
||||
|
||||
Omówienie kodu znajduje się w pliku [WGoracy.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/WGoracy.md).
|
||||
Pełne omówienie podprojektu znajduje się w pliku [WGoracy.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/WGoracy.md).
|
||||
|
||||
Podprojekt zostaje uruchomiony bezpośrednio po zakończeniu wykonywania poprzedniego podprojektu. Po otrzymaniu informacji o paczce, wózek za pomocą drzewa decyzyjnego wybiera najlepszą możliwą pustą półkę na której można umieścić paczkę. W przypadku gdy wszystkie półki danego rodzaju są zajęte, paczka zostaje umieszczona na innej dostępnej półce.
|
||||
|
||||
### Odbiór paczki
|
||||
|
||||
**Autor:** Tomasz Lech <br>
|
||||
**Wykorzystana metoda uczenia:** Algorytmy genetyczne.
|
||||
|
||||
Omówienie kodu znajduje się w pliku [LechT.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/LechT.md).
|
||||
Pełne omówienie podprojektu znajduje się w pliku [LechT.md](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/LechT.md).
|
||||
|
||||
Moduł podprojektu uruchamia się po naciśnięciu przycisku **g** na klawiaturze. Podprojekt za pomocą algorytmu genetycznego wybiera najbardziej optymalną drogę pomiędzy zajętymi półkami a miejscami odbioru paczek. Po uruchomieniu modułu przedstawiony zostaje wykres najlepszych kosztów otrzymywanych w danej populacji. Po zamknięciu okienka wózek zaczyna rozwozić paczki do miejsc oddania paczki.
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user