From 728549d6077b09c13e9789730bbb70e79deda6a8 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Michal Kijowski Date: Sun, 10 May 2020 21:06:32 +0000 Subject: [PATCH] Update 'KijowskiM.md' --- KijowskiM.md | 24 ++++++++++++++++++++++++ 1 file changed, 24 insertions(+) diff --git a/KijowskiM.md b/KijowskiM.md index 6f58369..bb69cf5 100644 --- a/KijowskiM.md +++ b/KijowskiM.md @@ -55,5 +55,29 @@ Współczynnik recall (część wspólna obiektu i detekcji przez rozmiar obiekt ### Integracja projektu +Integracja wykonana jest w pliku program.py + +Mój podprojekt wywoływany jest po wciśnięciu lewego przycisku myszy. + +` + elif(event.type==pygame.MOUSEBUTTONDOWN): + if (type(self.map[0][2]) == Floor): + meh = easygui.fileopenbox("Wybierz zdjęcie paczki", "Wybierz zdjęcie paczki", filetypes = [["*.jpg", "*.jpeg", "*.png", "Pliki graficzne"]]) + if meh is None: + return + while pathlib.Path(meh).suffix!=".jpg" and pathlib.Path(meh).suffix!=".jpeg" and pathlib.Path(meh).suffix!=".png": + meh = easygui.fileopenbox("Wybierz zdjęcie paczki", "Wybierz zdjęcie paczki", filetypes = [["*.jpg", "*.jpeg", "*.png", "Pliki graficzne"]]) + if meh is None: + return + whatIsIt = self.neurons.whatIsIt(meh) +` +Sprawdzamy oczywiście czy lobby na paczki jest puste a jeśli tak to wywołujemy metodę fileopenbox z klasy easygui pozwalającą na wybranie pliku w ładny graficzny sposób. + +![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/raw/master/demo/a.png) + +Następnie sprawdzamy czy jest to plik graficzny jeśli nie, powtarzamy to do skutku, lub zamknięcia okna. + +Jeśli mamy już plik graficzny to ścieżka do niego jest przekazywana do klasy podprojektu której obiektem jest neurons a metodą którą wykonujemy jest whatIsIt. + ### Implementacja projektu