From f3f9494d5b0aad60f3f9cd37c65800988190e2a3 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Michal Kijowski Date: Sun, 5 Apr 2020 17:27:26 +0000 Subject: [PATCH] Zaktualizuj 'environment.md' --- environment.md | 14 +++++++++++++- 1 file changed, 13 insertions(+), 1 deletion(-) diff --git a/environment.md b/environment.md index e30ae9f..6ea5a33 100644 --- a/environment.md +++ b/environment.md @@ -34,4 +34,16 @@ Klasy przedstawiające obiekty na kracie: * Shelf (z pliku shelf.py) - Klasa przedstawiająca regał na kracie. * UnboxOnTheFloor (z pliku unboxOnTheFloor.py) - Klasa przedstawiająca miejscę do odkładania paczek na kracie. * Wall (z pliku wall.py) - Klasa przedstawiająca ścianę na kracie. -* Wheel (z pliku wheel.py) - Klasa przedstawiająca wózek widłowy na kracie. \ No newline at end of file +* Wheel (z pliku wheel.py) - Klasa przedstawiająca wózek widłowy na kracie. + +### Działanie środowiska + +Aktualnie gotowe jest środowisko w którym agent może się poruszać. Nie ma gotowych implementacji z zakresu sztucznej inteligencji. Można również rozmieszczać paczki oraz usuwać je z magazynu. Po kliknięciu w polu gry pojawia się paczka na podłodze. Można ją rozmieścić w magazynie kierując się do konkretnego regału i próbując w niego wejść. Na takiej samej zasadzie działa usuwanie paczek, a po odwiezieniu paczki w przeciwległą odnogę od tej w której się pojawiła paczka automatycznie zniknie z wózka. + +### Start programu + +Po uruchomieniu programu musimy podać jakiej wielkości kratę chcemy uzyskać, a następnie jakie ilości których regałów chcemy posiadać na magazynie. + +![](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444399/AI/src/master/demo/1.png) + +### Okno programu \ No newline at end of file