diff --git a/use-case-2.md b/use-case-2.md index 6e43cc5..2adf6e2 100644 --- a/use-case-2.md +++ b/use-case-2.md @@ -1,94 +1,62 @@ Use Case 2: Kucharz skończył zamówienie ===================== -**Aktor podstawowy:** +**Aktor podstawowy:** Kucharz Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu: ----------------------------------------------- - - Odbiorca1: oczekiwania ... - - - Odbiorca2: oczekiwania ... - - - Odbiorca3: oczekiwania ... + - Kucharz: Wygodny i intuicyjny sposób zmiany stanu zamówień Warunki wstępne: ---------------- -... +Zamówienie, które kucharz zakończył miało status "W trakcie realizacji" Warunki końcowe: ---------------- -... +Zamówienie ma ustawiony status "Ukończone" Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): --------------------------------------- - 1. Krok 1 scenariusza głównego. - 2. Krok 2 scenariusza głównego. - 3. Krok 3 scenariusza głównego. - 4. .... + 1. Kucharz zmienia status zamówienia, które jest w stanie "W trakcie realizacji" na status "Ukończone" + 2. System odpowiednio zmieni status zamówienia, z “W trakcie realizacji” na “Ukończone” Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): ------------------------------------ - *a. nazwa rozszerzenia + *a. System ulega awari - 1. krok pierwszy rozszerzenia *a - 2. krok drugi rozszerzenia *a + 1. Kucharz resetuje system - 3a. nazwa rozszerzenia + 2. System ponownie wczytuje zamówienia, ich statusy i je wyświetla + 2a. System nie mógł wczytać części lub żadnego zamówienia - 1. krok pierwszy rozszerzenia 3a - 2. krok drugi rozszerzenia 3a + 1. System wyświetla kucharzowi informację o błędzie + 2. System wyświetla zamówienia, które udało mu się wczytać - 2a. nazwa scenariusza alternatywnego dla kroku 2 rozszerzenia 3a + *1a. Kucharz zmienia status nie tego zamówienia, które rzeczywiście ukończył - 1. Krok pierwszy. - 2. Krok drugi. - 3. ... + 1. Kucharz wybiera opcję "cofnij" + 2. System odpowiednio zmieni status ostatniego modyfikowanego zamówienia na status poprzedni + 3. Kucharz wybiera prawidłowe zamówienie, aby status wybranego zadania zmienił się z “W trakcie realizacji” na “Ukończone” + 4. System odpowiednio zmieni status prawidłowego zamówienia z “W trakcie realizacji” na “Ukończone” - 2b. nazwa scenariusza alternatywnego dla kroku 2 rozszerzenia 3a - 1. Krok pierwszy. - 2. ... - - 3. krok trzeci rozszerzenia 3a - 4. krok czwarty rozszerzenia 3a - - 3b. nazwa rozszerzenia - - 1. krok pierwszy rozszerzenia 3b - 2. krok drugi rozszerzenia 3b - 3. ... - - 3-4a. nazwa rozszerzenia Wymagania specjalne: -------------------- + - Wodoodporny ekran dotykowy, tekst musi być widoczny z odległości 1 metra - - ... - - - ... - - - ... Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane: --------------------------------------------------------------- - 2a. ... - - 2b. ... - - 3a. ... Kwestie otwarte: ---------------- - - ... - - - ... - - - ... + - Przypisywanie realizowanych zamówień pod konkretnych kucharzy