Use Case 2: Kelner odbiera gotowe zamówienie od kucharza ===================== **Aktor podstawowy:** Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu: ----------------------------------------------- - Kelner: szybka informacja o gotowych potrawach - Kucharz: Podaje informacje o gotowym zamówieniu Warunki wstępne: ---------------- Kelner jest zalogowany w systemie Kelner korzysta z systemu w celu realizowania zamówień Warunki końcowe: ---------------- Klient dostaje zamówiony posiłek w odpowiednim czasie Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): --------------------------------------- 1. Kucharz powiadamia, że potrawa jest zrobiona i czeka na odbiór 2. Kelner odbiera zamówienie i zaznacza jako zrobione 3. Klient otrzymuje posiłek od kelnera Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): ------------------------------------ *a. System się zawiesza 1. Restart systemu *a 2. Czekanie aż system się włączy (max 30 s.) 2.1 System się włączył, kontynuacja zamówienia 2.2 System dalej nie działą. Przechodzimy na komunikacje werbalną i prosimy kucharza o zawołanie nas kiedy potrawa jest gotowa. Zapisujemy wszystko w notesie. 1. Błąd wezwania 1. Kucharz zaznacza, że potrawa jest zrobiona mimoo faktu, że nie jest 1.a Kucharz zauważył błąd i zmienił status zamówienia z gotowe na w_toku 1.b Kelner podchodzi do miejsca wydawania posiłków i dowiaduje się o błędzie 1.b.1 Kelner zaznacza, że był to błąd 3. Kelner przynosi złą potrawę 3.1 Klient powiadamia Kelnera, że to nie jest jego potrawa 3.2 Kelner realizuje polisę "Nasz klient nasz Pan" i zamawia nową potrawę 3.3 Kelner sprawdza czy ktoś inny zamówił taką potrawę 3.2.a Ktoś zamawiał taką potrawę - kelner zanosi potrawę 3.2.b Nikt nie zamawiał takiej potrawy - obsługa dostaje darmową potrawę 3.4 Po zrobieniu nowej, poprawnej potrawy klient otrzymuje posiłek Wymagania specjalne: -------------------- - ... - ... - ... Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane: --------------------------------------------------------------- 2a. ... 2b. ... 3a. ... Kwestie otwarte: ---------------- - ... - ... - ...