klasa realizacyjna, w niej wywoływane są wszystkie inne główne obiekty, obsługuję główną pętlę aplikacji.
* [Screen.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/game/Screen.py) - reprezentuje obszar okienka, które pojawia się po uruchomieniu, odpowiada za poprawną lokalizację mapy oraz interfejsu użytkownika.
* [Map.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/game/Map.py) - jest to mapa, po której porusza się agent, reprezentowana jest jako macierz o elementach terenu w pliku [map.txt](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/data/mapdata/map.txt),
renderuje teren oraz jednostki na swój obszar, potrafi też je usuwać.
* [TerrainTile.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/game/TerrainTile.py) - przedstawia element terenu, który jest jedną kratką na mapie 20x20.
* [UI.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/ui/Ui.py) - reprezentuje interfejs użytkownika i obsługuje go, posiada swoje pod elementy.
* [EventMenager.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/game/EventManager.py) - obsługuje zdarzenia występujące na ekranie, takie jak poruszanie się sprite'ów czy wyjście z gry.
* [Entity.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Entity.py) - przedstawia jednostki występujące na mapie, które w jakiś sposób zachodzą ze sobą w interakcje.
* [Player.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Player.py) - tworzy agenta, którym na daną chwilę możemy się poruszać i zachodzić w interakcje z innymi jednostkami.
* [Statistics.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Statistics.py) - reprezentuje zasoby agenta, które odpowiednio zwiększają się, lub zmniejszają po interakcji z jakimś elementem.