DSZI_Survival/doc/src/game.rst

60 lines
915 B
ReStructuredText
Raw Normal View History

2020-05-14 14:40:53 +02:00
Game
====
2020-05-14 15:20:37 +02:00
Moduł przechowujący główne funkcjonalności i mechanikę.
Game
####
Klasa-skrypt reprezentująca obiekt gry. Zawiera główną pętle wykonawczą.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: Game
:members:
:undoc-members:
2020-05-14 15:20:37 +02:00
Screen
######
Reprezentuje wszystko co znajduje się na ekranie.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: Screen
:members:
:undoc-members:
2020-05-14 15:20:37 +02:00
EventManager
############
Obsługuje eventy.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: EventManager
:members:
:undoc-members:
2020-05-14 15:20:37 +02:00
Map
###
Reprezentuję mapę, będącą kwadratową kratownicą. Zawiera informacje o wszystkich
entities, udostępnia metodę sprawdzające kolizje.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: Map
:members:
:undoc-members:
2020-05-14 15:20:37 +02:00
TerrainTile
###########
Reprezentuje kratkę terenu.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: TerrainTile
:members:
:undoc-members:
2020-05-14 15:20:37 +02:00
Timer
#####
Klasa odpowiadająca za śledzenie i formatowanie czasu w grze.
2020-05-14 14:40:53 +02:00
.. automodule:: Timer
:members:
:undoc-members: