From 134d09247e51c9ff256de7f13780ecd236c22d67 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Mateusz Tylka Date: Mon, 6 Apr 2020 10:46:17 +0000 Subject: [PATCH] Zaktualizuj 'environment.md' --- environment.md | 7 ++++--- 1 file changed, 4 insertions(+), 3 deletions(-) diff --git a/environment.md b/environment.md index 6e1d131..79630fa 100644 --- a/environment.md +++ b/environment.md @@ -5,7 +5,7 @@ ## Koncepcja * *Środowiskiem naszego agenta jest bezludna wyspa* -* *Celem naszego agenta jest przetrwanie* +* *Celem naszego agenta jest przetrwanie jak najdłużej* * *Na wyspie znajdują się różnorodne elementy, które pomagają lub przeszkadzają przetrwać* * *Agent ma zasoby, które musi uzupełniać aby przeżyć, np. głód* * *Agent porusza się w środowisku 20x20* @@ -28,8 +28,9 @@ klasa realizacyjna, w niej wywoływane są wszystkie inne główne obiekty, obs * [Statistics.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Statistics.py) - reprezentuje zasoby agenta, które odpowiednio zwiększają się, lub zmniejszają po interakcji z jakimś elementem. ## Reprezentacja wiedzy -*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania. -Posiadamy również konsolę, która wypisuje wartości statystyk na ekranie.* +*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania.* +*Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutki, na przykład gry agent coś podniesie. +W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać.* ![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png) ## Uruchomienie projektu