Zaktualizuj 'environment.md'

This commit is contained in:
Mateusz Tylka 2020-04-06 10:34:59 +00:00
parent a1dedef0a1
commit 4b37121db0

View File

@ -2,14 +2,17 @@
**Skład zespołu:** *Marcin Kostrzewski,* *Mateusz Tylka,* *Michał Czekański,* *Jonathan Spaczyński* **Skład zespołu:** *Marcin Kostrzewski,* *Mateusz Tylka,* *Michał Czekański,* *Jonathan Spaczyński*
**Wybrany temat:** *Inteligentny Survival (temat własny)* **Wybrany temat:** *Inteligentny Survival (temat własny)*
**Wykorzystana technologia:** *Pygame* **Wykorzystana technologia:** *Pygame*
## Koncepcja ## Koncepcja
* *Środowiskiem naszego agenta jest bezludna wyspa* * *Środowiskiem naszego agenta jest bezludna wyspa*
* *Celem naszego agenta jest przetrwanie* * *Celem naszego agenta jest przetrwanie*
* *Na wyspie znajdują się różnorodne elementy, które pomagają lub przeszkadzają przetrwać* * *Na wyspie znajdują się różnorodne elementy, które pomagają lub przeszkadzają przetrwać*
* *Agent ma zasoby, które musi uzupełniać aby przeżyć, np. głód* * *Agent ma zasoby, które musi uzupełniać aby przeżyć, np. głód*
* *Agent porusza się w środowisku 20x20* * *Agent porusza się w środowisku 20x20*
## Struktura projektu ## Struktura projektu
*Plik przedstawiający strukturę katalogów oraz klas:* [structure.pdf](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/data/structure.pdf) *Plik przedstawiający strukturę katalogów oraz klas:* [structure.pdf](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/data/structure.pdf)
## Główne klasy projektu ## Główne klasy projektu
* [Run.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/Run.py) - plik, względem którego uruchamia się całe środowisko. * [Run.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/Run.py) - plik, względem którego uruchamia się całe środowisko.
* [Game.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/game/Game.py) - * [Game.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/game/Game.py) -
@ -23,6 +26,7 @@ klasa realizacyjna, w niej wywoływane są wszystkie inne główne obiekty, obs
* [Entity.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Entity.py) - przedstawia jednostki występujące na mapie, które w jakiś sposób zachodzą ze sobą w interakcje. * [Entity.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Entity.py) - przedstawia jednostki występujące na mapie, które w jakiś sposób zachodzą ze sobą w interakcje.
* [Player.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Player.py) - tworzy agenta, którym na daną chwilę możemy się poruszać i zachodzić w interakcje z innymi jednostkami. * [Player.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Player.py) - tworzy agenta, którym na daną chwilę możemy się poruszać i zachodzić w interakcje z innymi jednostkami.
* [Statistics.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Statistics.py) - reprezentuje zasoby agenta, które odpowiednio zwiększają się, lub zmniejszają po interakcji z jakimś elementem. * [Statistics.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Statistics.py) - reprezentuje zasoby agenta, które odpowiednio zwiększają się, lub zmniejszają po interakcji z jakimś elementem.
## Reprezentacja wiedzy ## Reprezentacja wiedzy
*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania. *Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania.
Posiadamy również konsolę, która wypisuje wartości statystyk na ekranie.* Posiadamy również konsolę, która wypisuje wartości statystyk na ekranie.*