diff --git a/environment.md b/environment.md index 4aeffd9..f82a359 100644 --- a/environment.md +++ b/environment.md @@ -35,9 +35,9 @@ Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutk W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać._ ![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png) ### Statystyki -**Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.* -**Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.* -**Stamina:** *Energia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent nie może się poruszać.* +**Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.* +**Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.* +**Stamina:** *Energia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent nie może się poruszać.* **Thirst:** *Pragnienie agenta, gdy pasek osiągnie maksimum (wartość 100), agent umiera.* ## Uruchomienie projektu