diff --git a/environment.md b/environment.md index f8c8ccf..91cf120 100644 --- a/environment.md +++ b/environment.md @@ -8,10 +8,8 @@ * *Na wyspie znajdują się różnorodne elementy, które pomagają lub przeszkadzają przetrwać* * *Agent ma zasoby, które musi uzupełniać aby przeżyć, np. głód* * *Agent porusza się w środowisku 20x20* -* ## Struktura projektu *Plik przedstawiający strukturę katalogów oraz klas:* [structure.pdf](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/data/structure.pdf) - ## Główne klasy projektu * [Run.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/Run.py) - plik, względem którego uruchamia się całe środowisko. * [Game.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/game/Game.py) - @@ -25,7 +23,6 @@ klasa realizacyjna, w niej wywoływane są wszystkie inne główne obiekty, obs * [Entity.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Entity.py) - przedstawia jednostki występujące na mapie, które w jakiś sposób zachodzą ze sobą w interakcje. * [Player.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Player.py) - tworzy agenta, którym na daną chwilę możemy się poruszać i zachodzić w interakcje z innymi jednostkami. * [Statistics.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Statistics.py) - reprezentuje zasoby agenta, które odpowiednio zwiększają się, lub zmniejszają po interakcji z jakimś elementem. -* ## Reprezentacja wiedzy *Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania. Posiadamy również konsolę, która wypisuje wartości statystyk na ekranie.*