From a534f2fed34782b8597f3b95b906fea210ce3877 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Mateusz Tylka Date: Mon, 6 Apr 2020 11:22:10 +0000 Subject: [PATCH] Zaktualizuj 'environment.md' --- environment.md | 2 +- 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-) diff --git a/environment.md b/environment.md index f82a359..bedca17 100644 --- a/environment.md +++ b/environment.md @@ -33,7 +33,7 @@ Statystyki agenta można zmieniać poprzez interakcję z objektami **entities**, nasze pragnienie, a zjedzenie królika nasz głód, możemy również odpocząć przy ognisku. Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutki, na przykład gry agent coś podniesie. W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać._ -![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png) +![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/raw/master/data/images/adventure.png?fbclid=IwAR0lBN3bQIK4-LQuVPw-vTLxBrN3xMTrNjKjcrOp4idzaZvkOwdbYZQRQc0) ### Statystyki **Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.* **Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.*