From c09a67dc2fc734a08d6d86e177e79fed966ad63c Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Wirus Date: Mon, 6 Apr 2020 13:14:06 +0200 Subject: [PATCH] Correct Reprezentacja Wiedzy and make Poradnik --- environment.md | 20 ++++++++++++++++---- 1 file changed, 16 insertions(+), 4 deletions(-) diff --git a/environment.md b/environment.md index 79630fa..5876a7c 100644 --- a/environment.md +++ b/environment.md @@ -28,10 +28,22 @@ klasa realizacyjna, w niej wywoływane są wszystkie inne główne obiekty, obs * [Statistics.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Statistics.py) - reprezentuje zasoby agenta, które odpowiednio zwiększają się, lub zmniejszają po interakcji z jakimś elementem. ## Reprezentacja wiedzy -*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania.* -*Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutki, na przykład gry agent coś podniesie. +*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania oraz czas jaki udało się przetrwać. +Statystyki agenta można zmieniać poprzez interakcję z objektami **entities**, dla przykładu wypicie czystej wody zaspokoi +nasze pragnienie, a zjedzenie królika nasz głód, możemy również odpocząć przy ognisku.* +*Posiadamy również konsolę, która wypisuje różnorodne zdarzenia i ich skutki, na przykład gry agent coś podniesie. W konsoli znajduję się również Timer, który pozwala nam ustalić ile czasu udało się agentowi przetrwać.* -![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png) +![screenshot](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/master/data/images/adventure.png) +### Statystyki +**Health points:** *Punkty życia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent umiera.* +**Hunger:** *Głód agenta, gdy pasek podniesie się do wartości 100, agent umiera.* +**Stamina:** *Energia agenta, gdy pasek spadnie do zera agent nie może się poruszać.* +**Thirst:** *Pragnienie agenta, gdy pasek osiągnie maksimum (wartość 100), agent umiera.* ## Uruchomienie projektu -**Wystarczy uruchomić plik:** [Run.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/Run.py) \ No newline at end of file +**Wystarczy uruchomić plik:** [Run.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/Run.py) + +## Poradnik +*Podejdź odpowiednio odwrócony do czystej wody i kliknij **SPACE** aby zaspokoić swoje **pragnienie**! +Króliki i różnorodne rośliny zapewnią Tobie **pożywienie**! Odpocznij co jakiś czas w swoim domku przy +**ognisku**, aby sprawnie **funkcjonować**! Uważaj na Siebie, **życie** wśród dziczy, bywa brutalne.* \ No newline at end of file