From d2f95c7bcc12f668bae40a2c963e3b9565852a0f Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Wirus Date: Mon, 6 Apr 2020 12:16:04 +0200 Subject: [PATCH] correct newline in environment.md --- environment.md | 5 +++-- 1 file changed, 3 insertions(+), 2 deletions(-) diff --git a/environment.md b/environment.md index e9a0c22..8dcba46 100644 --- a/environment.md +++ b/environment.md @@ -7,7 +7,7 @@ * *Celem naszego agenta jest przetrwanie* * *Na wyspie znajdują się różnorodne elementy, które pomagają lub przeszkadzają przetrwać* * *Agent ma zasoby, które musi uzupełniać aby przeżyć, np. głód* -* *Agent porusza się w środowisku 20x20* +* *Agent porusza się w środowisku 20x20* ## Struktura projektu *Plik przedstawiający strukturę katalogów oraz klas:* [structure.pdf](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/data/structure.pdf) ## Główne klasy projektu @@ -24,6 +24,7 @@ klasa realizacyjna, w niej wywoływane są wszystkie inne główne obiekty, obs * [Player.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Player.py) - tworzy agenta, którym na daną chwilę możemy się poruszać i zachodzić w interakcje z innymi jednostkami. * [Statistics.py](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444409/DSZI_Survival/src/development/src/entities/Statistics.py) - reprezentuje zasoby agenta, które odpowiednio zwiększają się, lub zmniejszają po interakcji z jakimś elementem. ## Reprezentacja wiedzy -*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania. Posiadamy również konsolę, która wypisuje wartości statystyk na ekranie.* +*Wiedzą w naszym projekcie są statystyki agenta, które mowią o tym w jakim stanie toczy się proces przetrwania. +Posiadamy również konsolę, która wypisuje wartości statystyk na ekranie.* ## Uruchomienie projektu \ No newline at end of file