Game ==== Moduł przechowujący główne funkcjonalności i mechanikę. Game #### Klasa-skrypt reprezentująca obiekt gry. Zawiera główną pętle wykonawczą. .. automodule:: Game :special-members: __init__ :members: :undoc-members: Screen ###### Reprezentuje wszystko co znajduje się na ekranie. .. automodule:: Screen :special-members: __init__ :members: :undoc-members: EventManager ############ Obsługuje eventy. .. automodule:: EventManager :special-members: __init__ :members: :undoc-members: Map ### Reprezentuję mapę, będącą kwadratową kratownicą. Zawiera informacje o wszystkich entities, udostępnia metodę sprawdzające kolizje. .. automodule:: Map :special-members: __init__ :members: :undoc-members: TerrainTile ########### Reprezentuje kratkę terenu. .. automodule:: TerrainTile :special-members: __init__ :members: :undoc-members: Timer ##### Klasa odpowiadająca za śledzenie i formatowanie czasu w grze. .. automodule:: Timer :special-members: __init__ :members: :undoc-members: