66 lines
1.1 KiB
ReStructuredText
66 lines
1.1 KiB
ReStructuredText
Game
|
|
====
|
|
|
|
Moduł przechowujący główne funkcjonalności i mechanikę.
|
|
|
|
Game
|
|
####
|
|
|
|
Klasa-skrypt reprezentująca obiekt gry. Zawiera główną pętle wykonawczą.
|
|
|
|
.. automodule:: Game
|
|
:special-members: __init__
|
|
:members:
|
|
:undoc-members:
|
|
|
|
Screen
|
|
######
|
|
|
|
Reprezentuje wszystko co znajduje się na ekranie.
|
|
|
|
.. automodule:: Screen
|
|
:special-members: __init__
|
|
:members:
|
|
:undoc-members:
|
|
|
|
EventManager
|
|
############
|
|
|
|
Obsługuje eventy.
|
|
|
|
.. automodule:: EventManager
|
|
:special-members: __init__
|
|
:members:
|
|
:undoc-members:
|
|
|
|
Map
|
|
###
|
|
|
|
Reprezentuję mapę, będącą kwadratową kratownicą. Zawiera informacje o wszystkich
|
|
entities, udostępnia metodę sprawdzające kolizje.
|
|
|
|
.. automodule:: Map
|
|
:special-members: __init__
|
|
:members:
|
|
:undoc-members:
|
|
|
|
TerrainTile
|
|
###########
|
|
|
|
Reprezentuje kratkę terenu.
|
|
|
|
.. automodule:: TerrainTile
|
|
:special-members: __init__
|
|
:members:
|
|
:undoc-members:
|
|
|
|
Timer
|
|
#####
|
|
|
|
Klasa odpowiadająca za śledzenie i formatowanie czasu w grze.
|
|
|
|
.. automodule:: Timer
|
|
:special-members: __init__
|
|
:members:
|
|
:undoc-members:
|