DSZI_Survival/doc/src/game.rst

66 lines
1.1 KiB
ReStructuredText

Game
====
Moduł przechowujący główne funkcjonalności i mechanikę.
Game
####
Klasa-skrypt reprezentująca obiekt gry. Zawiera główną pętle wykonawczą.
.. automodule:: Game
:special-members: __init__
:members:
:undoc-members:
Screen
######
Reprezentuje wszystko co znajduje się na ekranie.
.. automodule:: Screen
:special-members: __init__
:members:
:undoc-members:
EventManager
############
Obsługuje eventy.
.. automodule:: EventManager
:special-members: __init__
:members:
:undoc-members:
Map
###
Reprezentuję mapę, będącą kwadratową kratownicą. Zawiera informacje o wszystkich
entities, udostępnia metodę sprawdzające kolizje.
.. automodule:: Map
:special-members: __init__
:members:
:undoc-members:
TerrainTile
###########
Reprezentuje kratkę terenu.
.. automodule:: TerrainTile
:special-members: __init__
:members:
:undoc-members:
Timer
#####
Klasa odpowiadająca za śledzenie i formatowanie czasu w grze.
.. automodule:: Timer
:special-members: __init__
:members:
:undoc-members: