Klient podchodzi do automatu, wybiera produkt poprzez wpisanie kodu produktu, automat podaje cenę. Klient wybiera formę płatności- płaci kartą, albo wrzuca monety i/lub banknoty. W przypadku płatności gotówką automat wydaje resztę. Automat wydaje produkt, klient odchodzi.
W przypadku gdy dojdzie do usterki, automat wysyła odpowiedni komunikat do pracownika obsługi. W razie potrzeby automat odpowiednio ogranicza swoją funkcjonalność i informuje o tym klientów.
Klient podchodzi do automatu, wybiera produkt poprzez wpisanie kodu produktu, automat podaje cenę. Klient wybiera formę płatności- płaci kartą, albo wrzuca monety i/lub banknoty. W przypadku płatności gotówką automat wydaje resztę. W przypadku gdy klient wybiera ciepły posiłek, automat podgrzewa go i kontroluje czy ma on odpowiednią temperaturę. Automat wydaje produkt, klient odchodzi.
Dwa razy na dobę automat kontroluje terminy przydatności produktów i w razie przedawnienia informuje pracownika obsługi i blokuje możliwość zakupu danego produktu.
W przypadku gdy dojdzie do awarii, automat wysyła odpowiedni komunikat do pracownika obsługi, całkowicie zawiesza swoją pracę i informuje klientów o awarii.