diff --git a/Raporty/raport1.md b/Raporty/raport1.md
index dd30783..2856fb2 100644
--- a/Raporty/raport1.md
+++ b/Raporty/raport1.md
@@ -6,6 +6,7 @@
Jest to projekt, który ma na celu stworzenie autonomicznego agenta - "kelnera", poruszającego się po kracie - "restauracji". Program działa w środowisku graficznym.
+
- wybrany język programowania i technologie: Python i biblioteka Pygame
- wybrane środowisko programistyczne: PyCharm
@@ -13,7 +14,7 @@ Jest to projekt, który ma na celu stworzenie autonomicznego agenta - "kelnera",
#### Środowisko:
-Dwuwymiarowe, dyskretne środowisko o wymiarach 600 x 600 px (po 15 kolumn i wierszy) - tzw. krata, po której porusza się agent (kelner). Pojedyncza kratka ma rozmiar 40x40 px, włącznie z obramowaniem o szerokości 1 px. Program do narysowania kraty wykorzystuje wbudowane funkcje z biblioteki Pygame.
+Dwuwymiarowe, dyskretne środowisko o wymiarach 600 x 600 px (po 15 kolumn i wierszy) - tzw. krata, po której porusza się agent (kelner). Pojedyncza kratka ma rozmiar 40x40 px, włącznie z obramowaniem o szerokości 1 px. Program do narysowania kraty wykorzystuje wbudowane funkcje z biblioteki Pygame.
Krata numerowana jest od punktu (0;0) - pierwsza kratka w lewym górnym rogu, do punktu (14;14) - ostatnia kratka w prawym dolnym rogu.