From 1a23e2bebfca2e19e31c2c83b8a02ae2d1a4b9a7 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Sara Kowalska Date: Sun, 5 Apr 2020 19:27:59 +0000 Subject: [PATCH] Zaktualizuj 'Raporty/raport1.md' --- Raporty/raport1.md | 3 ++- 1 file changed, 2 insertions(+), 1 deletion(-) diff --git a/Raporty/raport1.md b/Raporty/raport1.md index dd30783..2856fb2 100644 --- a/Raporty/raport1.md +++ b/Raporty/raport1.md @@ -6,6 +6,7 @@ Jest to projekt, który ma na celu stworzenie autonomicznego agenta - "kelnera", poruszającego się po kracie - "restauracji". Program działa w środowisku graficznym. + - wybrany język programowania i technologie: Python i biblioteka Pygame - wybrane środowisko programistyczne: PyCharm @@ -13,7 +14,7 @@ Jest to projekt, który ma na celu stworzenie autonomicznego agenta - "kelnera", #### Środowisko: -Dwuwymiarowe, dyskretne środowisko o wymiarach 600 x 600 px (po 15 kolumn i wierszy) - tzw. krata, po której porusza się agent (kelner). Pojedyncza kratka ma rozmiar 40x40 px, włącznie z obramowaniem o szerokości 1 px. Program do narysowania kraty wykorzystuje wbudowane funkcje z biblioteki Pygame. +Dwuwymiarowe, dyskretne środowisko o wymiarach 600 x 600 px (po 15 kolumn i wierszy) - tzw. krata, po której porusza się agent (kelner). Pojedyncza kratka ma rozmiar 40x40 px, włącznie z obramowaniem o szerokości 1 px. Program do narysowania kraty wykorzystuje wbudowane funkcje z biblioteki Pygame. Krata numerowana jest od punktu (0;0) - pierwsza kratka w lewym górnym rogu, do punktu (14;14) - ostatnia kratka w prawym dolnym rogu.