poprawka finalowego raportu

This commit is contained in:
Marta Roszak 2020-06-14 20:03:18 +02:00
parent 5de6dc709f
commit e4ea388f2f

View File

@ -13,7 +13,7 @@ W ramach projektu były realizowane 4 mini projekty:
## Integracja mini projektów w programie głównym ## ## Integracja mini projektów w programie głównym ##
Działanie projektów indywidualnych zostało opisane w odpowiednich osobnych raportach. Sposób działania ("chodzenia") agenta został opisany w raporcie dot. działania algorytmu A*. Wszystkie 4 podprojekty zostały zintegrowane w głównym programie w ten sam sposób. W oknie programu zostały umieszczone 4 przyciski uruchamiające poszczególne programy: Działanie projektów indywidualnych zostało opisane w odpowiednich osobnych raportach. Sposób działania ("chodzenia") agenta został opisany w raporcie dotyczącym działania algorytmu A*. Wszystkie 4 podprojekty zostały zintegrowane w głównym programie w ten sam sposób. W oknie programu zostały umieszczone 4 przyciski uruchamiające poszczególne programy:
![alt text](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444412/DSZI_2020_Projekt/raw/master/Restaurant/okno_z_przyciskami.png) ![alt text](https://git.wmi.amu.edu.pl/s444412/DSZI_2020_Projekt/raw/master/Restaurant/okno_z_przyciskami.png)
@ -61,7 +61,7 @@ def button(msg, x, y, w, h, ic, ac, action=None):
window.blit(textSurf, textRect) window.blit(textSurf, textRect)
``` ```
Sczytywana jest tutaj pozycja myszki - "sprawdzane jest", na który przycisk kliknął użytkownik. Zdefiniowany jest również wygląd tekstu znajdującego się na przyciskach. Sczytywana jest tutaj pozycja myszki - "sprawdzane jest", czy został naciśnięty lewy przycisk myszy i jeśli tak, to na który przycisk kliknął użytkownik. Zdefiniowany jest również wygląd tekstu znajdującego się na przyciskach.
Funkcja *button()* wywoływana jest też w funkcji *redrawWindow()*, która odpowiada za odświeżanie wyświetlanego okna: Funkcja *button()* wywoływana jest też w funkcji *redrawWindow()*, która odpowiada za odświeżanie wyświetlanego okna:
@ -86,4 +86,4 @@ def redrawWindow(surface):
pygame.display.update() pygame.display.update()
``` ```
Po bezawaryjnym wykonaniu funkcji - ruchu agenta aplikacja zostaje wyłączona. Po bezawaryjnym wykonaniu funkcji - ruchu agenta, aplikacja zostaje wyłączona.