1. Po poprawnie wykonanej transakcji, automat sprawdza stan magazynowy produktu, który został sprzedany
2. Jeśli, stan magazynowy tego produktu jest równy minimalnemu stanowi magazynowemu automatu, poprzez sieć wysyła informację do działu zaopatrzenia ze swoim ID i ID produktu
3. Automat wysyła raport stanu do działu zaopatrzenia
### Use case 3: Klient - Zakup gotowego produktu
1. Automat wyświetla komunikat “Wybierz numer produktu”
2. Klient wprowadza numer gotowego produktu, który chce zakupić
3. Automat wyświetla konieczną do zapłacenia kwotę
4. Klient wrzuca monety
5. Dopóki kwota wpłacona przez klienta nie zrówna się bądź nie przewyższy wartości wybranego wcześniej produktu, po każdej wrzuconej monecie automat wyświetla komunikat ile jeszcze pieniędzy należy wprowadzić
6. Automat wydaje produkt i resztę z transakcji
### Use case 4: Klient - Zakup przygotowanego produktu
1. Automat wyświetla komunikat “Wybierz numer produktu”
2. Klient wprowadza numer przygotowanego produktu, który chce zakupić
3. Automat wyświetla konieczną do zapłacenia kwotę
4. Klient wrzuca monety
5. Dopóki kwota wpłacona przez klienta nie zrówna się bądź nie przewyższy wartości wybranego wcześniej produktu, po każdej wrzuconej monecie automat wyświetla komunikat ile jeszcze pieniędzy należy wprowadzić
6. Automat uruchamia procedurę przygotowania produktu
7. Automat wydaje produkt i resztę z transakcji
### Use case 5: Serwisant - Przeprowadzenie serwisu automatu - “diagnostyka problemu”
1. Serwisant, przy pomocy aplikacji mobilnej uruchamia opcję “diagnostyka problemu”
2. Automat zmienia swój stan z “uruchomiony” na “tryb diagnozy”