UC8_Completed
This commit is contained in:
parent
6cb0660f12
commit
513cf34ce1
@ -28,14 +28,15 @@ Automat został naprawiony i jest zdany do użytku klientom. Potwierdzenie napra
|
||||
|
||||
1. Serwisant przy pomocy klucza otwiera automat
|
||||
2. Serwisant podłącza swoje urządzenie (Laptop) do Płyty głównej automatu, oraz wpisuje wymagane hasło
|
||||
3. Serwisant włącza narzędzie diagnostyczne w celu analizy błędów występujących na automacie
|
||||
3. Serwisant włącza narzędzie diagnostyczne w celu wygenerowania pliku błędów występujących na automacie, oraz ich wstępnej analizie
|
||||
4. Serwisant analizuje błędy
|
||||
5. Serwisant Naprawia automat
|
||||
6. Po ukończonej naprawie Serwisant resetuje automat
|
||||
7. Serwisant przeprowadza testową operację zakupu produktu z automatu
|
||||
8. Serwisant raz jeszcze sprawdza Logi systemu i wysyła je do centrali w raporcie z naprawy
|
||||
8. Serwisant raz jeszcze sprawdza Logi systemu, w celu upewnienia się że automat działa poprawnie, i wysyła je do centrali w raporcie z naprawy
|
||||
9. Serwisant zamyka automat
|
||||
|
||||
|
||||
**Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):**
|
||||
------------------------------------
|
||||
|
||||
@ -43,7 +44,7 @@ Automat został naprawiony i jest zdany do użytku klientom. Potwierdzenie napra
|
||||
|
||||
1. Serwisant resetuje system, loguje się, i żąda odtworzenia stanu przed zawieszeniem się systemu
|
||||
|
||||
2a. Laptop nie chce się zrestartować
|
||||
1a. Laptop nie chce się zrestartować
|
||||
|
||||
1. Serwisant wysyła rapot o uszkodzonym laptopie i wraca do centrali
|
||||
|
||||
@ -55,57 +56,75 @@ Automat został naprawiony i jest zdany do użytku klientom. Potwierdzenie napra
|
||||
|
||||
|
||||
2a. Płyta główna jest uszkodzona co uniemożliwia podłączenie i analizę błędów
|
||||
|
||||
1. Serwisant demontuje płytę główną
|
||||
2. Serwisant wysyła raport, który zawiera zamówienie na nową płytę główną
|
||||
|
||||
|
||||
3a. Mimo błędów w systemie narzędzie diagnostycznie nie wskazuje na żaden błąd
|
||||
|
||||
1. krok pierwszy rozszerzenia 3a
|
||||
2. krok drugi rozszerzenia 3a
|
||||
1. Serwisant sam analizuje wygenerowany plik z błędami
|
||||
|
||||
2a. nazwa scenariusza alternatywnego dla kroku 2 rozszerzenia 3a
|
||||
1a. Serwisant również nie jest w stanie odnaleźć błędu w systemie
|
||||
|
||||
1. Krok pierwszy.
|
||||
2. Krok drugi.
|
||||
3. ...
|
||||
1. Serwisant wysyła plik z analizą błędów do centrali
|
||||
2. Serwisant wysyła prośbę o zabranie automatu do serwisu
|
||||
3. Serwisant odłącza automat od prądu
|
||||
|
||||
2b. nazwa scenariusza alternatywnego dla kroku 2 rozszerzenia 3a
|
||||
1b. Serwisant odnajduje własnoręcznie błąd w pliku z błędami
|
||||
|
||||
1. Krok pierwszy.
|
||||
2. ...
|
||||
1. Serwisant wysyła raport o odnalezieniu błędu do zespołu odpowiedzialnego za aplikację do analizy błędów
|
||||
2. Serwisant wraca do punktu 5 scenariusza głównego
|
||||
|
||||
3. krok trzeci rozszerzenia 3a
|
||||
4. krok czwarty rozszerzenia 3a
|
||||
|
||||
3b. System nie posiada błędów i działa w 100% poprawnie
|
||||
|
||||
1. Serwisant kontynuuje od 7 kroku scenariusza głównego
|
||||
|
||||
3-4a. nazwa rozszerzenia <!-- rozszerzenia 3-4a. może wystąpić w kroku 3 lub 4 -->
|
||||
6a. Po restarcie automat wykazuje ten sam błąd co przed pojawieniem się serwisanta
|
||||
|
||||
1. Serwisant wysyła odpowiedni raport o dziwnym zachowaniu automatu
|
||||
2. Serwisant wraca do punktu 2 scenariusza głównego
|
||||
|
||||
2a. Taki błąd wystąpił więcej niż 1 raz
|
||||
1. Serwisant wysyła plik z analizą błędów do centrali
|
||||
2. Serwisant wysyła prośbę o zabranie automatu do serwisu
|
||||
3. Serwisant odłącza automat od prądu
|
||||
|
||||
7a. Automat nie może ukończyć testowej operacji zakupu
|
||||
|
||||
1. Serwisant wraca to punktu 2 scenariusza głównego
|
||||
|
||||
1a. Sytuacja ta powtarza się więcej niż 1 raz
|
||||
|
||||
1. Serwisant wysyła plik z analizą błędów do centrali
|
||||
2. Serwisant wysyła prośbę o zabranie automatu do serwisu
|
||||
3. Serwisant odłącza automat od prądu
|
||||
|
||||
8a. Podczas sprawdzania logów okazuje się, że w automacie nadal pojawiają się błędy
|
||||
1. Serwisant wraca do kroku 5 scenariusza głównego
|
||||
1a. Sytuacja się powtarza więcej niż 1 raz
|
||||
1. Serwisant wysyła plik z analizą błędów do centrali
|
||||
2. Serwisant wysyła prośbę o zabranie automatu do serwisu
|
||||
3. Serwisant odłącza automat od prądu
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
**Wymagania specjalne**:
|
||||
--------------------
|
||||
|
||||
- Wielojęzyczny interface narzędzia diagnostycznego
|
||||
|
||||
- ...
|
||||
|
||||
- ...
|
||||
- Plik z przeanalizowanymi błędami w języku angielskim
|
||||
|
||||
**Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane**:
|
||||
---------------------------------------------------------------
|
||||
|
||||
2a. Laptop jest w stanie uruchomić narzędzie diagnostyczne, oraz umożliwić naprawę automatu
|
||||
|
||||
2b. ...
|
||||
|
||||
3a. ... <!-- np. 3a. Pin składa się z 4 cyfr. -->
|
||||
3a. Plik z analizą błędów zapisany jako semantyczna baza wiedzy w formacie .ttl
|
||||
|
||||
**Kwestie otwarte**:
|
||||
----------------
|
||||
|
||||
- Czy dopuszczamy w 100% zdalną naprawę?
|
||||
- Jaki jest system zabezpieczeń przed włamaniem do systemu automatu?
|
||||
|
||||
- ...
|
||||
- Czy serwisant będzie posiadał własny czy służbowy laptop
|
||||
- Czy serwisant musi rozumieć język angielski w celu analizy błędów
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user