UC8_Completed

This commit is contained in:
Dominik Strzałko 2020-12-01 23:47:39 +01:00
parent 6cb0660f12
commit 513cf34ce1

View File

@ -28,14 +28,15 @@ Automat został naprawiony i jest zdany do użytku klientom. Potwierdzenie napra
1. Serwisant przy pomocy klucza otwiera automat 1. Serwisant przy pomocy klucza otwiera automat
2. Serwisant podłącza swoje urządzenie (Laptop) do Płyty głównej automatu, oraz wpisuje wymagane hasło 2. Serwisant podłącza swoje urządzenie (Laptop) do Płyty głównej automatu, oraz wpisuje wymagane hasło
3. Serwisant włącza narzędzie diagnostyczne w celu analizy błędów występujących na automacie 3. Serwisant włącza narzędzie diagnostyczne w celu wygenerowania pliku błędów występujących na automacie, oraz ich wstępnej analizie
4. Serwisant analizuje błędy 4. Serwisant analizuje błędy
5. Serwisant Naprawia automat 5. Serwisant Naprawia automat
6. Po ukończonej naprawie Serwisant resetuje automat 6. Po ukończonej naprawie Serwisant resetuje automat
7. Serwisant przeprowadza testową operację zakupu produktu z automatu 7. Serwisant przeprowadza testową operację zakupu produktu z automatu
8. Serwisant raz jeszcze sprawdza Logi systemu i wysyła je do centrali w raporcie z naprawy 8. Serwisant raz jeszcze sprawdza Logi systemu, w celu upewnienia się że automat działa poprawnie, i wysyła je do centrali w raporcie z naprawy
9. Serwisant zamyka automat 9. Serwisant zamyka automat
**Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):** **Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):**
------------------------------------ ------------------------------------
@ -43,7 +44,7 @@ Automat został naprawiony i jest zdany do użytku klientom. Potwierdzenie napra
1. Serwisant resetuje system, loguje się, i żąda odtworzenia stanu przed zawieszeniem się systemu 1. Serwisant resetuje system, loguje się, i żąda odtworzenia stanu przed zawieszeniem się systemu
2a. Laptop nie chce się zrestartować 1a. Laptop nie chce się zrestartować
1. Serwisant wysyła rapot o uszkodzonym laptopie i wraca do centrali 1. Serwisant wysyła rapot o uszkodzonym laptopie i wraca do centrali
@ -55,57 +56,75 @@ Automat został naprawiony i jest zdany do użytku klientom. Potwierdzenie napra
2a. Płyta główna jest uszkodzona co uniemożliwia podłączenie i analizę błędów 2a. Płyta główna jest uszkodzona co uniemożliwia podłączenie i analizę błędów
1. Serwisant demontuje płytę główną 1. Serwisant demontuje płytę główną
2. Serwisant wysyła raport, który zawiera zamówienie na nową płytę główną 2. Serwisant wysyła raport, który zawiera zamówienie na nową płytę główną
3a. Mimo błędów w systemie narzędzie diagnostycznie nie wskazuje na żaden błąd 3a. Mimo błędów w systemie narzędzie diagnostycznie nie wskazuje na żaden błąd
1. krok pierwszy rozszerzenia 3a 1. Serwisant sam analizuje wygenerowany plik z błędami
2. krok drugi rozszerzenia 3a
2a. nazwa scenariusza alternatywnego dla kroku 2 rozszerzenia 3a 1a. Serwisant również nie jest w stanie odnaleźć błędu w systemie
1. Krok pierwszy. 1. Serwisant wysyła plik z analizą błędów do centrali
2. Krok drugi. 2. Serwisant wysyła prośbę o zabranie automatu do serwisu
3. ... 3. Serwisant odłącza automat od prądu
2b. nazwa scenariusza alternatywnego dla kroku 2 rozszerzenia 3a 1b. Serwisant odnajduje własnoręcznie błąd w pliku z błędami
1. Krok pierwszy. 1. Serwisant wysyła raport o odnalezieniu błędu do zespołu odpowiedzialnego za aplikację do analizy błędów
2. ... 2. Serwisant wraca do punktu 5 scenariusza głównego
3. krok trzeci rozszerzenia 3a
4. krok czwarty rozszerzenia 3a
3b. System nie posiada błędów i działa w 100% poprawnie 3b. System nie posiada błędów i działa w 100% poprawnie
1. Serwisant kontynuuje od 7 kroku scenariusza głównego 1. Serwisant kontynuuje od 7 kroku scenariusza głównego
3-4a. nazwa rozszerzenia <!-- rozszerzenia 3-4a. może wystąpić w kroku 3 lub 4 --> 6a. Po restarcie automat wykazuje ten sam błąd co przed pojawieniem się serwisanta
1. Serwisant wysyła odpowiedni raport o dziwnym zachowaniu automatu
2. Serwisant wraca do punktu 2 scenariusza głównego
2a. Taki błąd wystąpił więcej niż 1 raz
1. Serwisant wysyła plik z analizą błędów do centrali
2. Serwisant wysyła prośbę o zabranie automatu do serwisu
3. Serwisant odłącza automat od prądu
7a. Automat nie może ukończyć testowej operacji zakupu
1. Serwisant wraca to punktu 2 scenariusza głównego
1a. Sytuacja ta powtarza się więcej niż 1 raz
1. Serwisant wysyła plik z analizą błędów do centrali
2. Serwisant wysyła prośbę o zabranie automatu do serwisu
3. Serwisant odłącza automat od prądu
8a. Podczas sprawdzania logów okazuje się, że w automacie nadal pojawiają się błędy
1. Serwisant wraca do kroku 5 scenariusza głównego
1a. Sytuacja się powtarza więcej niż 1 raz
1. Serwisant wysyła plik z analizą błędów do centrali
2. Serwisant wysyła prośbę o zabranie automatu do serwisu
3. Serwisant odłącza automat od prądu
**Wymagania specjalne**: **Wymagania specjalne**:
-------------------- --------------------
- Wielojęzyczny interface narzędzia diagnostycznego - Wielojęzyczny interface narzędzia diagnostycznego
- ... - Plik z przeanalizowanymi błędami w języku angielskim
- ...
**Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane**: **Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane**:
--------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------
2a. Laptop jest w stanie uruchomić narzędzie diagnostyczne, oraz umożliwić naprawę automatu 2a. Laptop jest w stanie uruchomić narzędzie diagnostyczne, oraz umożliwić naprawę automatu
2b. ... 3a. Plik z analizą błędów zapisany jako semantyczna baza wiedzy w formacie .ttl
3a. ... <!-- np. 3a. Pin składa się z 4 cyfr. -->
**Kwestie otwarte**: **Kwestie otwarte**:
---------------- ----------------
- Czy serwisant będzie posiadał własny czy służbowy laptop
- Czy dopuszczamy w 100% zdalną naprawę? - Czy serwisant musi rozumieć język angielski w celu analizy błędów
- Jaki jest system zabezpieczeń przed włamaniem do systemu automatu?
- ...