Zdarzenia systemowe =================== Use case 2: Zakup produktu ----------------- 1. wprowadzenie numeru produktu 2. wybranie formy płatności 3. wprowadzanie monet 4. zaprzestanie wprowadzania monet podczas transakcji Use case 4: Płatność kartą ----------------- 1. wybranie płatności kartą Use case 7: Dodanie towaru do automatu ----------------- 1. wybranie opcji "dodaj produkty" i podanie hasła przez zaopatrzeniowca 2. dodanie produktów i wybranie opcji "uzypełniono towar" przez zaopatrzeniowca 3. zamknięcie automatu przez zaopatrzeniowca Use case 8: Naprawa automatu w przypadku awarii systemu ----------------- 1. podłączenie laptopa do automatu (+ logowanie) 2. włączenie narzędzi diagnostycznych (+ Generacja raportu) 3. rozpoczęcie naprawy poprzez włączenie narzędzi naprawczych 4. zamkniecie automatu 5. ponowne uruchomienie automatu Use case 9: Generowanie raportu sprzedaży ----------------- 1. wybranie opcji "generowanie raportu sprzedaży" przez zaopatrzeniowca 2. wybranie produktu i ram czasowych przez zaopatrzeniowca 3. modyfikacje pól danych raportu sprzedaży, wybrane przez zaopatrzeniowca (produkt, ramy czasowe)