Środowiskiem agenta jest plansza (mapa magazynu), która jest podzielona na pola. Każde pole może być puste lub zajęte.
Agent może się poruszać tylko po polach pustych. Na polach zajętych znajdują się regały, na których przechowywane jest towar. Regały są zaznaczone za pomocą funkcji `pokolorujRegaly()`
Plansza ma wymiar 11 kolumn indeksowanych od 0 do 11 i 7 wierszy indeksowanych od 0 do 6. Pola mogą być ponumerowane dzięki funkcji `ponumerujPola()`.
Agent jest reprezentowany za pomocą klasy `Agent`.
Agent jest wyświetlany na planszy przy użyciu ikony wózka widłowego (`umiescAgenta()`).
Agent porusza się po dzięki metodzie `przemieszczenie()`, która najpierw usuwa agenta z planszy (funkcja: `usunAgenta()`) nasępnie przesuwa go metodami `right()`, `left()`,
`up()`, `down()` i umieszcza go na nowej pozycji (funkcja: `umiescAgenta()`). Droga agenta jest ustala funkcją `droga()`.Przykład drogi agenta https://youtu.be/RLe2ZN5SFLo.