zaliczone

This commit is contained in:
shaaqu 2020-06-10 12:13:24 +02:00
parent 273aaa45fc
commit fdeecfcbf0
6 changed files with 5 additions and 17 deletions

View File

@ -3,5 +3,5 @@
<component name="JavaScriptSettings">
<option name="languageLevel" value="ES6" />
</component>
<component name="ProjectRootManager" version="2" project-jdk-name="Python 3.7 (AL-2020)" project-jdk-type="Python SDK" />
<component name="ProjectRootManager" version="2" project-jdk-name="Python 3.8 (AL-2020)" project-jdk-type="Python SDK" />
</project>

View File

@ -4,7 +4,7 @@
<content url="file://$MODULE_DIR$">
<excludeFolder url="file://$MODULE_DIR$/venv" />
</content>
<orderEntry type="jdk" jdkName="Python 3.7 (AL-2020)" jdkType="Python SDK" />
<orderEntry type="jdk" jdkName="Python 3.8 (AL-2020)" jdkType="Python SDK" />
<orderEntry type="sourceFolder" forTests="false" />
</component>
</module>

View File

@ -7,4 +7,4 @@ Do magazynu przyjerzdza dostawa 20 produktów, które są selekcjonowane przez a
Przy wykorzystaniu drzewa decyzyjnego, Agent rozpoznaje produkty pochodzące z dostawy na podstawie ich cech (kolor, kształt, masa, rozmiar), a następnie nadaje im unikalny kod produktu tworzony na podstawie tych cech.
### Digit recognizer
Każdemu produktowi przydzielany jest kod produktu i zapisywany w pormacie .png. Recognizer rozpoznaje ciag cyfr, a nastepnie przekazyje go do metody `assigning.py`, która przydziela produkty do odpowiednich półek.
Każdemu produktowi przydzielany jest kod produktu i zapisywany w formacie .png. Recognizer rozpoznaje ciag cyfr, a nastepnie przekazyje go do metody `assigning.py`, która przydziela produkty do odpowiednich półek.

View File

@ -5,8 +5,8 @@ from codes_recognizer.rocognizer import recognizer
def assigning(product_code_path, shelfs):
c = None
code = product_code_path[0]
# code = recognizer(product_code_path)
# code = product_code_path[0]
code = recognizer(product_code_path[1])
product_color = str(code[0]) + str(code[1])
for shelf in shelfs:
if shelf.color == product_color:

View File

@ -116,5 +116,4 @@ def run():
pygame.display.flip()
run()

View File

@ -26,14 +26,3 @@ class Shelf:
def get_color(self):
return self.color
def levels(self):
r = ''
str = [0, 0, 0]
if len(self.level1) > 0:
str[0] = 1
if len(self.level2) > 0:
str[1] = 1
if len(self.level1) > 0:
str[2] = 1
r.join(str)
return r