poprawa poruszania #2
@ -5,9 +5,25 @@ class Agent {
|
||||
this.yField = y;
|
||||
}
|
||||
|
||||
getid(){
|
||||
getId(){
|
||||
return this.xField + "-" + this.yField;
|
||||
}
|
||||
|
||||
right(){
|
||||
this.yField++;
|
||||
}
|
||||
|
||||
left(){
|
||||
this.yField--;
|
||||
}
|
||||
|
||||
up(){
|
||||
this.xField--;
|
||||
}
|
||||
|
||||
down(){
|
||||
this.xField++;
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
||||
class Field {
|
||||
@ -61,14 +77,14 @@ class Shelf {
|
||||
|
||||
//Objekty i zmienne
|
||||
var regaly = ['1-1', '1-3', '1-4', '1-6', '1-7', '1-9', '2-1', '2-9', '3-3', '3-4', '3-6', '3-7', '4-1', '4-9', '5-1', '5-3', '5-4', '5-6', '5-7', '5-9']
|
||||
const agent = new Agent(3, 0);
|
||||
const agent1 = new Agent(3, 0);
|
||||
|
||||
//Funkcja uruchamiająca prace calego scriptu
|
||||
function start(){
|
||||
ponumerujPola();
|
||||
//ponumerujPola();
|
||||
pokolorujRegaly();
|
||||
umiescAgenta();
|
||||
droga();
|
||||
umiescAgenta(agent1);
|
||||
droga(agent1);
|
||||
}
|
||||
|
||||
//Funkcja kolorujaca miejsca na planszy gdzie znajduja sie regaly
|
||||
@ -90,37 +106,43 @@ function ponumerujPola(){
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
||||
//Funkcja usuwająca agenta z pola, przed przemieszczeniem
|
||||
function usunAgenta(agent){
|
||||
document.getElementById(agent.getId()).style.backgroundImage = "none";
|
||||
}
|
||||
|
||||
|
||||
//Funckja wyswietlajaca agenta gdy ten zmieni polozenie
|
||||
function umiescAgenta() {
|
||||
document.getElementById(id).style.backgroundImage = "none";
|
||||
id = agent.getid();
|
||||
document.getElementById(id).style.backgroundImage = "url('Agent.jpg')";
|
||||
function umiescAgenta(agent) {
|
||||
document.getElementById(agent.getId()).style.backgroundImage = "url('Agent.jpg')";
|
||||
}
|
||||
|
||||
//Funkcja zmieniajaca polozenie agenta o 1 pole
|
||||
function przemieszczenie(side, time){
|
||||
function przemieszczenie(side, time, agent){
|
||||
const lastPosition = agent.getId();
|
||||
setTimeout(function(){
|
||||
usunAgenta(agent)
|
||||
if(side == "left")
|
||||
agent.yField--;
|
||||
agent.left();
|
||||
if(side == "right")
|
||||
agent.yField++;
|
||||
agent.right();
|
||||
if(side == "up")
|
||||
agent.xField--;
|
||||
agent.up();
|
||||
if(side == "down")
|
||||
agent.xField++;
|
||||
umiescAgenta();
|
||||
agent.down();
|
||||
umiescAgenta(agent);
|
||||
}, time);
|
||||
}
|
||||
|
||||
//Funkcja ktora ustala droge agenta do przebycia
|
||||
function droga() {
|
||||
przemieszczenie("right", 1000);
|
||||
przemieszczenie("right", 2000);
|
||||
przemieszczenie("up", 3000);
|
||||
przemieszczenie("right", 4000);
|
||||
przemieszczenie("right", 5000);
|
||||
przemieszczenie("right", 6000);
|
||||
przemieszczenie("right", 7000);
|
||||
przemieszczenie("right", 8000);
|
||||
przemieszczenie("right", 9000);
|
||||
function droga(agent) {
|
||||
przemieszczenie("right", 1000, agent);
|
||||
przemieszczenie("right", 2000, agent);
|
||||
przemieszczenie("up", 3000, agent);
|
||||
przemieszczenie("right", 4000, agent);
|
||||
przemieszczenie("right", 5000, agent);
|
||||
przemieszczenie("right", 6000, agent);
|
||||
przemieszczenie("right", 7000, agent);
|
||||
przemieszczenie("right", 8000, agent);
|
||||
przemieszczenie("right", 9000, agent);
|
||||
}
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user