// import Agent from './Agent.js' // //Klasy // class Field { // constructor(x, y, isEmpty) { // this.xField = x; // this.yField = y; // this.isFieldEmpty = isEmpty; // } // getCoordinates(){ // return this.xField + this.yField; // } // getStatus(){ // return this.isFieldEmpty; // } // } // class Product { // constructor(name, type, farcing, price) { // this.name = name; // this.type = type; // this.farcing = farcing; // this.price = price // } // } // class Rack{ // constructor(noOfShelf, typOfProduct) { // this.noOfShelf = noOfShelf; // } // addShelf(){ // this.noOfShelf = this.noOfShelf + 1; // } // isEmpty(){ // if (this.noOfShelf === 0){ // return true; // }else { // return false; // } // } // } // class Shelf { // constructor(number) { // this.number = number; // } // } // //Objekty i zmienne // var regaly = ['1-1', '1-3', '1-4', '1-6', '1-7', '1-9', '2-1', '2-9', '3-3', '3-4', '3-6', '3-7', '4-1', '4-9', '5-1', '5-3', '5-4', '5-6', '5-7', '5-9'] // const agent1 = new Agent(3, 0); // //Funkcja uruchamiajÄ…ca prace calego scriptu // function start(){ // //ponumerujPola(); // pokolorujRegaly(); // umiescAgenta(agent1); // droga(agent1); // } // //Funkcja kolorujaca miejsca na planszy gdzie znajduja sie regaly // function pokolorujRegaly(){ // let x; // for(x = 0; x < regaly.length; x++){ // document.getElementById(regaly[x]).className = 'regal'; // } // } // //Funkcja wyswietlajaca id pol // function ponumerujPola(){ // let x,y // for(x = 0; x < 7; x++){ // for(y = 0; y < 11; y++){ // id = x.toString() + "-" + y.toString(); // document.getElementById(id).innerHTML = id; // } // } // } // //Funkcja usuwajÄ…ca agenta z pola, przed przemieszczeniem // function usunAgenta(agent){ // document.getElementById(agent.getId()).style.backgroundImage = "none"; // } // //Funckja wyswietlajaca agenta gdy ten zmieni polozenie // function umiescAgenta(agent) { // document.getElementById(agent.getId()).style.backgroundImage = "url('Agent.jpg')"; // } //Funkcja zmieniajaca polozenie agenta o 1 pole function przemieszczenie(side, time, agent){ const lastPosition = agent.getId(); setTimeout(function(){ usunAgenta(agent) if(side == "left") agent.left(); if(side == "right") agent.right(); if(side == "up") agent.up(); if(side == "down") agent.down(); umiescAgenta(agent); }, time); } // //Funkcja ktora ustala droge agenta do przebycia // function droga(agent) { // przemieszczenie("right", 1000, agent); // przemieszczenie("right", 2000, agent); // przemieszczenie("up", 3000, agent); // przemieszczenie("right", 4000, agent); // przemieszczenie("right", 5000, agent); // przemieszczenie("right", 6000, agent); // przemieszczenie("right", 7000, agent); // przemieszczenie("right", 8000, agent); // przemieszczenie("right", 9000, agent); // }