**Członkowie zespołu:** Marcin Kwapisz, Kamila Matysiak, Piotr Rychlicki, Justyna Zarzycka
**Temat projektu:** Inteligentny Traktor
## Środowisko agenta i reprezentacja wiedzy
Projekt został napisany w języku **python**, z użyciem modułów **numpy** oraz **pygame**.
### Plansza
Po uruchomieniu programu Numpy generuje kwadratową macierz o 10 wierszach, która jest liczbową reprezentacją naszej planszy(można też umieścić przygotowaną wcześniej macierz zamiast generować ją losowo, jednak trzeba to wykonać na poziomie kodu).
Do każdego pola przypisana jest losowa wartość od 0 do 8, które oznaczają:
* 0 - pole czyste
* 1 - chwasty
* 2 - sadzonki
* 4 - nawodnienie
* 8 - gotowe do zbiorów
![Plansza](images/plansza.png)
### Agent
Agent posiada wiedzę o swojej pozycji na planszy oraz stanie poszczególnych pól.