Działający podmoduł neuro

This commit is contained in:
Marcin Kwapisz 2020-06-04 19:04:05 +02:00
parent ff8f6eb0e8
commit d8382f05f6
2 changed files with 6 additions and 7 deletions

View File

@ -75,13 +75,12 @@ class main():
elif self.mode_value in [6]: elif self.mode_value in [6]:
return 10 return 10
def main_collective(self,poz): def main_collective(self,poz = None):
if poz is None:
poz = self.traktor.get_poz()
self.pole = self.ui.field_images[self.field.get_value(poz)] self.pole = self.ui.field_images[self.field.get_value(poz)]
self.img = pygame.surfarray.array3d(self.pole) self.img = pygame.surfarray.array3d(self.pole)
self.img = self.img.transpose([1, 0, 2]) self.img = self.img.transpose([1, 0, 2])
self.img = cv2.cvtColor(self.img, cv2.COLOR_RGB2BGR) self.img = cv2.cvtColor(self.img, cv2.COLOR_RGB2BGR)
self.reco = self.mode(self.recognition(self.img)) self.reco = self.recognition(self.img)
if self.reco == 10: return self.reco
print("Nic nie trzeba robić")
else:
self.traktor.set_mode(self.reco)

View File

@ -11,7 +11,7 @@ class main():
self.path = path self.path = path
def main(self): def main(self):
# self.marcin.main_collective(pozycja) To podaje jakie jest pole jest na danym miejscu print(self.marcin.main_collective())
pass pass
# 1. sprawdza czy opłaca się pracować # 1. sprawdza czy opłaca się pracować