forked from s444399/AI
Zaktualizuj 'environment.md'
This commit is contained in:
parent
6ab99bd9c7
commit
b2ae38835e
@ -20,3 +20,18 @@ Do wykonania projektu w głównej mierze wykorzystany został język Python 3, w
|
|||||||
* sklearn - Biblioteka do obsługi drzew decyzyjnych.
|
* sklearn - Biblioteka do obsługi drzew decyzyjnych.
|
||||||
|
|
||||||
### Klasy programu
|
### Klasy programu
|
||||||
|
|
||||||
|
Klasy projektu:
|
||||||
|
|
||||||
|
* Generate (z pliku generate.py) - Klasa służąca do generowania mapy.
|
||||||
|
* MainWindow (z pliku program.py) - Klasa służąca do wyświetlenia okna. Klasa ta zawiera również główną pętlę programu.
|
||||||
|
* Box (z pliku box.py) - klasa reprezentująca paczkę.
|
||||||
|
|
||||||
|
Klasy przedstawiające obiekty na kracie:
|
||||||
|
|
||||||
|
* BoxOnTheFloor (z pliku boxOnTheFloor.py) - Klasa przedstawiająca paczkę leżącą na kracie.
|
||||||
|
* Floor (z pliku floor.py) - Klasa przedstawiająca podłogę na kracie.
|
||||||
|
* Shelf (z pliku shelf.py) - Klasa przedstawiająca regał na kracie.
|
||||||
|
* UnboxOnTheFloor (z pliku unboxOnTheFloor.py) - Klasa przedstawiająca miejscę do odkładania paczek na kracie.
|
||||||
|
* Wall (z pliku wall.py) - Klasa przedstawiająca ścianę na kracie.
|
||||||
|
* Wheel (z pliku wheel.py) - Klasa przedstawiająca wózek widłowy na kracie.
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user