From 2240589b2df349256fe7ca8e136bd6c77213b7fa Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: =?UTF-8?q?Pawe=C5=82=20=C5=81ukaszewicz?= Date: Tue, 7 Apr 2020 21:23:22 +0000 Subject: [PATCH] Zaktualizuj 'environment.md' --- environment.md | 2 +- 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-) diff --git a/environment.md b/environment.md index b7b319c..7c15074 100644 --- a/environment.md +++ b/environment.md @@ -10,7 +10,7 @@ Plansza ma wymiar 11 kolumn indeksowanych od 0 do 11 i 7 wierszy indeksowanych o Agent jest reprezentowany za pomocą klasy `Agent`. Agent jest wyświetlany na planszy przy użyciu ikony wózka widłowego (`umiescAgenta()`). Agent porusza się po dzięki metodzie `przemieszczenie()`, która najpierw usuwa agenta z planszy (funkcja: `usunAgenta()`) nasępnie przesuwa go metodami `right()`, `left()`, -`up()`, `down()` i umieszcza go na nowej pozycji (funkcja: `umiescAgenta()`). Droga agenta jest ustala funkcją `droga()`. +`up()`, `down()` i umieszcza go na nowej pozycji (funkcja: `umiescAgenta()`). Droga agenta jest ustala funkcją `droga()`.Przykład drogi agenta https://youtu.be/RLe2ZN5SFLo. ### Reprezentacja wiedzy