diff --git a/route-planning.md b/route-planning.md
index 4c16098..c847ffa 100644
--- a/route-planning.md
+++ b/route-planning.md
@@ -9,13 +9,13 @@ Naszą główną funkcją jest funkcja `aStar(startField, goalField)`, przyjmuje
`openSet` - lista zawierająca pola do sprawdzenia
-`path` - lista zawierająca pola tworzące ścieszkę do wybranego celu
+`path` - lista zawierająca pola tworzące ścieżkę do wybranego celu
- Dodajemy pierwszy element który będziemy sprawdzać do listy openSet: `openSet.push(startField);`
- Kolorujemy punkt startowy na zielono: `colorGreen(startField, animationFrame);`
-- Dopuki lista `openSet` nie bedzie pusta sprawdzamy jej elementy: `while(openSet.length > 0)`
+- Dopóki lista `openSet` nie bedzie pusta sprawdzamy jej elementy: `while(openSet.length > 0)`
- Wybieramy najbardziej obiecujący element z zbioru `openSet`:
```javascript
@@ -28,7 +28,7 @@ for(let i = 0; i < openSet.length; i++){
let current = openSet[winner];
```
-- Jeśli pole `current` okaże się naszym celem tworzymy ścieszkę z punktu startowego do naszego celu.
+- Jeśli pole `current` okaże się naszym celem tworzymy ścieżkę z punktu startowego do naszego celu.
```javascript
if(current === goalField){
@@ -40,7 +40,7 @@ if(current === goalField){
temp = temp.previous
}
```
-- Następnie kolorujemy tą ścieszkę i kończymy funkcję zwracając ścieszkę `path`
+- Następnie kolorujemy tą ścieżkę i kończymy funkcję zwracając ścieżkę `path`
```javascript
for(var i = 0; i < path.length; i++){
@@ -56,7 +56,7 @@ closedSet.push(current);
animationFrame = colorRed(current, animationFrame);
```
- Pobieramy sąsiadów pola `current`: `var neighbors = current.neighbors;`
-- Dla każdego sąsiada obliczamy koszt dotarcia do niego z punktu początkowego najlepszą ścieszką.
+- Dla każdego sąsiada obliczamy koszt dotarcia do niego z punktu początkowego najlepszą ścieżką.
```javascript
for(var i = 0; i < neighbors.length; i++){
@@ -75,7 +75,7 @@ for(var i = 0; i < neighbors.length; i++){
```
- Po przypisaniu kosztu do sąsiada przypisujemy jego odległość do celu:
`neighbor.h = getDistance(neighbor, goalField);
-- sume jego kosztu oraz heurystki: `neighbor.f = neighbor.g + neighbor.h;`
+- sumę jego kosztu oraz heurystki: `neighbor.f = neighbor.g + neighbor.h;`
- oraz jego poprzednika: `neighbor.previous = current;`
### Definicja funkcji następnika
@@ -94,9 +94,9 @@ let current = openSet[winner];
```
### Definicja przyjętej heurystyki
-Jest to szacowana odległość od sprawdzanego pola do celu. Obliczana jest za pomocą wzoru na odległość Manhattana.
+Jest to szacowana odległość od sprawdzanego pola do celu. Obliczana jest jako `Manhattan Distance`, ponieważ w naszym modelu Agent nie może poruszać się po skosie.
-`|x1 - x2| + |y1 - y2|`
+distance = `|x1 - x2| + |y1 - y2|`
### Testowanie projektu