From b6dd1f234dd47bc483d575ab65f7aa32ec04f1d1 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: =?UTF-8?q?Wojciech=20=C5=81ukasik?= Date: Tue, 28 Apr 2020 22:52:39 +0000 Subject: [PATCH] Zaktualizuj 'route-planning.md' --- route-planning.md | 4 ++-- 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-) diff --git a/route-planning.md b/route-planning.md index c847ffa..7bbb296 100644 --- a/route-planning.md +++ b/route-planning.md @@ -1,7 +1,7 @@ # Raport 2 ### Definicja pętli głownej strategi przeszukiwania -Naszą główną funkcją jest funkcja `aStar(startField, goalField)`, przyjmuje ona dwa argumenty: `startField` - pole z którego wyrusza agent `goalField` - cel drogi agenta. Zwraca ona ścieszkę z `startField` do `goalField`. +Naszą główną funkcją jest funkcja `aStar(startField, goalField)`, przyjmuje ona dwa argumenty: `startField` - pole z którego wyrusza agent `goalField` - cel drogi agenta. Zwraca ona ścieżkę z `startField` do `goalField`. #### Opis @@ -75,7 +75,7 @@ for(var i = 0; i < neighbors.length; i++){ ``` - Po przypisaniu kosztu do sąsiada przypisujemy jego odległość do celu:
`neighbor.h = getDistance(neighbor, goalField); -- sumę jego kosztu oraz heurystki: `neighbor.f = neighbor.g + neighbor.h;` +- sumę jego kosztu oraz heurystki: `neighbor.f = neighbor.g + neighbor.h;` gdzie `neighbor.g` to koszt dotarcia do danego pola, a `neighbor.h` to szacowana odległość od danego pola do celu. - oraz jego poprzednika: `neighbor.previous = current;` ### Definicja funkcji następnika