//Klasy class Agent { constructor(x, y){ this.xField = x; this.yField = y; } getId(){ return this.xField + "-" + this.yField; } right(){ this.yField++; } left(){ this.yField--; } up(){ this.xField--; } down(){ this.xField++; } } class Field { constructor(x, y, isEmpty) { this.xField = x; this.yField = y; this.isFieldEmpty = isEmpty; } getCoordinates(){ return this.xField + this.yField; } getStatus(){ return this.isFieldEmpty; } } class Product { constructor(name, type, farcing, price) { this.name = name; this.type = type; this.farcing = farcing; this.price = price } } class Rack{ constructor(noOfShelf, typOfProduct) { this.noOfShelf = noOfShelf; } addShelf(){ this.noOfShelf = this.noOfShelf + 1; } isEmpty(){ if (this.noOfShelf === 0){ return true; }else { return false; } } } class Shelf { constructor(number) { this.number = number; } } //Objekty i zmienne var regaly = ['1-1', '1-3', '1-4', '1-6', '1-7', '1-9', '2-1', '2-9', '3-3', '3-4', '3-6', '3-7', '4-1', '4-9', '5-1', '5-3', '5-4', '5-6', '5-7', '5-9'] const agent1 = new Agent(3, 0); //Funkcja uruchamiajÄ…ca prace calego scriptu function start(){ //ponumerujPola(); pokolorujRegaly(); umiescAgenta(agent1); droga(agent1); } //Funkcja kolorujaca miejsca na planszy gdzie znajduja sie regaly function pokolorujRegaly(){ let x; for(x = 0; x < regaly.length; x++){ document.getElementById(regaly[x]).className = 'regal'; } } //Funkcja wyswietlajaca id pol function ponumerujPola(){ let x,y for(x = 0; x < 7; x++){ for(y = 0; y < 11; y++){ id = x.toString() + "-" + y.toString(); document.getElementById(id).innerHTML = id; } } } //Funkcja usuwajÄ…ca agenta z pola, przed przemieszczeniem function usunAgenta(agent){ document.getElementById(agent.getId()).style.backgroundImage = "none"; } //Funckja wyswietlajaca agenta gdy ten zmieni polozenie function umiescAgenta(agent) { document.getElementById(agent.getId()).style.backgroundImage = "url('Agent.jpg')"; } //Funkcja zmieniajaca polozenie agenta o 1 pole function przemieszczenie(side, time, agent){ const lastPosition = agent.getId(); setTimeout(function(){ usunAgenta(agent) if(side == "left") agent.left(); if(side == "right") agent.right(); if(side == "up") agent.up(); if(side == "down") agent.down(); umiescAgenta(agent); }, time); } //Funkcja ktora ustala droge agenta do przebycia function droga(agent) { przemieszczenie("right", 1000, agent); przemieszczenie("right", 2000, agent); przemieszczenie("up", 3000, agent); przemieszczenie("right", 4000, agent); przemieszczenie("right", 5000, agent); przemieszczenie("right", 6000, agent); przemieszczenie("right", 7000, agent); przemieszczenie("right", 8000, agent); przemieszczenie("right", 9000, agent); }