forked from s444420/AL-2020
Zaktualizuj 'environment.md'
This commit is contained in:
parent
f8c09852af
commit
2240589b2d
@ -10,7 +10,7 @@ Plansza ma wymiar 11 kolumn indeksowanych od 0 do 11 i 7 wierszy indeksowanych o
|
|||||||
Agent jest reprezentowany za pomocą klasy `Agent`.
|
Agent jest reprezentowany za pomocą klasy `Agent`.
|
||||||
Agent jest wyświetlany na planszy przy użyciu ikony wózka widłowego (`umiescAgenta()`).
|
Agent jest wyświetlany na planszy przy użyciu ikony wózka widłowego (`umiescAgenta()`).
|
||||||
Agent porusza się po dzięki metodzie `przemieszczenie()`, która najpierw usuwa agenta z planszy (funkcja: `usunAgenta()`) nasępnie przesuwa go metodami `right()`, `left()`,
|
Agent porusza się po dzięki metodzie `przemieszczenie()`, która najpierw usuwa agenta z planszy (funkcja: `usunAgenta()`) nasępnie przesuwa go metodami `right()`, `left()`,
|
||||||
`up()`, `down()` i umieszcza go na nowej pozycji (funkcja: `umiescAgenta()`). Droga agenta jest ustala funkcją `droga()`.
|
`up()`, `down()` i umieszcza go na nowej pozycji (funkcja: `umiescAgenta()`). Droga agenta jest ustala funkcją `droga()`.Przykład drogi agenta https://youtu.be/RLe2ZN5SFLo.
|
||||||
|
|
||||||
### Reprezentacja wiedzy
|
### Reprezentacja wiedzy
|
||||||
|
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user