1
0
forked from s444420/AL-2020
AL-2020/frontend/script.js

127 lines
2.8 KiB
JavaScript

//Klasy
class Agent {
constructor(x, y){
this.xField = x;
this.yField = y;
}
getid(){
return this.xField + "-" + this.yField;
}
}
class Field {
constructor(x, y, isEmpty) {
this.xField = x;
this.yField = y;
this.isFieldEmpty = isEmpty;
}
getCoordinates(){
return this.xField + this.yField;
}
getStatus(){
return this.isFieldEmpty;
}
}
class Product {
constructor(name, type, farcing, price) {
this.name = name;
this.type = type;
this.farcing = farcing;
this.price = price
}
}
class Rack{
constructor(noOfShelf, typOfProduct) {
this.noOfShelf = noOfShelf;
}
addShelf(){
this.noOfShelf = this.noOfShelf + 1;
}
isEmpty(){
if (this.noOfShelf === 0){
return true;
}else {
return false;
}
}
}
class Shelf {
constructor(number) {
this.number = number;
}
}
//Objekty i zmienne
var regaly = ['1-1', '1-3', '1-4', '1-6', '1-7', '1-9', '2-1', '2-9', '3-3', '3-4', '3-6', '3-7', '4-1', '4-9', '5-1', '5-3', '5-4', '5-6', '5-7', '5-9']
const agent = new Agent(3, 0);
//Funkcja uruchamiająca prace calego scriptu
function start(){
ponumerujPola();
pokolorujRegaly();
umiescAgenta();
droga();
}
//Funkcja kolorujaca miejsca na planszy gdzie znajduja sie regaly
function pokolorujRegaly(){
let x;
for(x = 0; x < regaly.length; x++){
document.getElementById(regaly[x]).className = 'regal';
}
}
//Funkcja wyswietlajaca id pol
function ponumerujPola(){
let x,y
for(x = 0; x < 7; x++){
for(y = 0; y < 11; y++){
id = x.toString() + "-" + y.toString();
document.getElementById(id).innerHTML = id;
}
}
}
//Funckja wyswietlajaca agenta gdy ten zmieni polozenie
function umiescAgenta() {
document.getElementById(id).style.backgroundImage = "none";
id = agent.getid();
document.getElementById(id).style.backgroundImage = "url('Agent.jpg')";
}
//Funkcja zmieniajaca polozenie agenta o 1 pole
function przemieszczenie(side, time){
setTimeout(function(){
if(side == "left")
agent.yField--;
if(side == "right")
agent.yField++;
if(side == "up")
agent.xField--;
if(side == "down")
agent.xField++;
umiescAgenta();
}, time);
}
//Funkcja ktora ustala droge agenta do przebycia
function droga() {
przemieszczenie("right", 1000);
przemieszczenie("right", 2000);
przemieszczenie("up", 3000);
przemieszczenie("right", 4000);
przemieszczenie("right", 5000);
przemieszczenie("right", 6000);
przemieszczenie("right", 7000);
przemieszczenie("right", 8000);
przemieszczenie("right", 9000);
}