Zaktualizuj 'use-case-5.md'

This commit is contained in:
Klaudia Marciniak 2020-11-25 12:45:28 +01:00
parent 31abafd45f
commit d5ab6a67a4

View File

@ -25,7 +25,7 @@ Scenariusz główny (ścieżka podstawowa):
--------------------------------------- ---------------------------------------
1. Klient w bankomacie wybiera opcję wypłaty gotówki za pomocą BLIK'a 1. Klient w bankomacie wybiera opcję wypłaty gotówki za pomocą BLIK'a
2. Bankomat prosi klienta o podanie kwoty do wypłacenia lub wybiera proponowaną sumę. 2. Bankomat prosi klienta o podanie kwoty do wypłacenia.
3. Bankomat prosi klienta o podanie 6 cyfrowego kodu BLIK. 3. Bankomat prosi klienta o podanie 6 cyfrowego kodu BLIK.
4. Klient w czasie 60 sekund wpisuje kod z telefonu do bankomatu. 4. Klient w czasie 60 sekund wpisuje kod z telefonu do bankomatu.
5. Bankomat potwierdza zgodność kodu oraz wydaje gotówkę klientowi. 5. Bankomat potwierdza zgodność kodu oraz wydaje gotówkę klientowi.
@ -39,15 +39,17 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
2. Bankomat informuje klienta o zajściu błędu. 2. Bankomat informuje klienta o zajściu błędu.
3. Bankomat wraca do strony głównej. 3. Bankomat wraca do strony głównej.
2a. Klient wprowadza kwotę lub wybiera kwotę proponowaną przez bankomat
4a. Nieprawidłowy kod BLIK 4a. Nieprawidłowy kod BLIK
1. Bankomat informuje o niezgodności kodu BLIK. 1. Bankomat informuje klienta o niezgodności kodu BLIK.
2. Bankomat anuluje transakcję oraz wraca do strony głównej. 2. Bankomat anuluje transakcję oraz wraca do strony głównej.
4b. Kod BLIK jest za krótki 4b. Kod BLIK jest za krótki
1. Bankomat po czasie oczekiwania anuluje transakcje. 1. Bankomat po czasie oczekiwania informuje o błędzie i anuluje transakcje.
2. Bankomat wraca do strony głównej. 2. Bankomat wraca do strony głównej.
5a. Brak wystarczającej kwoty na koncie 5a. Brak wystarczającej kwoty na koncie
@ -57,7 +59,7 @@ Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
2-4. Klient rezygnuje z transakcji 2-4. Klient rezygnuje z transakcji
1. Bankomat po oczekiwaniu 1-2min informuje o braku aktywności. 1. Bankomat po ustalonym czasie informuje o braku aktywności.
2. Bankomat anuluje transakcję oraz wraca do strony głównej. 2. Bankomat anuluje transakcję oraz wraca do strony głównej.
@ -76,4 +78,4 @@ Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane:
Kwestie otwarte: Kwestie otwarte:
---------------- ----------------
- -Jaki czas ustalić na oczekiwanie aktywności klienta?