Use Case 5: Wyplata za pomoca BLIKa ===================== **Aktor podstawowy:** Klient Główni odbiorcy i oczekiwania względem systemu: ----------------------------------------------- - Bank: oczekuje poprnawnej operacji wypłaty gotówki z bankomatu Warunki wstępne: ---------------- Klient musi być zalogowany do banku za pomocą telefonu oraz musi posiadać możliwość korzystania z BLIK'a Warunki końcowe: ---------------- ... Scenariusz główny (ścieżka podstawowa): --------------------------------------- 1. Krok 1 scenariusza głównego. Klient loguje się do konta bankowego w telefonie. 2. Krok 2 scenariusza głównego. Klient w bankomacie wybiera opcję wypłaty gotówki za pomocą BLIK'a 3. Krok 3 scenariusza głównego. Bankomat prosi klienta o podanie kwoty do wypłacenia. 4. Krok 4 scenariusza głównego. Bankomat prosi klienta o podanie 6 cyfrowego kodu BLIK. 5. Krok 5 scenariusza głównego. Klient wybiera w telefonie przycisk generacji kodu BLIK. 6. Krok 6 scenariusza głównego. Klient w czasie 60 sekund wpisuje kod z telefonu do bankomatu. 7. Krok 7 scenariusza głównego. Bankomat sprawdza kod BLIK. 8. Krok 8 scenariusza głównego. Bankomat potwierdza zgodność kodu oraz wydaje gotówkę klientowi. Rozszerzenia (ścieżki alternatywne): ------------------------------------ *a. nazwa rozszerzenia 1. krok pierwszy rozszerzenia *a 2. krok drugi rozszerzenia *a 3a. nazwa rozszerzenia 1. krok pierwszy rozszerzenia 3a 2. krok drugi rozszerzenia 3a 2a. nazwa scenariusza alternatywnego dla kroku 2 rozszerzenia 3a 1. Krok pierwszy. 2. Krok drugi. 3. ... 2b. nazwa scenariusza alternatywnego dla kroku 2 rozszerzenia 3a 1. Krok pierwszy. 2. ... 3. krok trzeci rozszerzenia 3a 4. krok czwarty rozszerzenia 3a 3b. nazwa rozszerzenia 1. krok pierwszy rozszerzenia 3b 2. krok drugi rozszerzenia 3b 3. ... 3-4a. nazwa rozszerzenia Wymagania specjalne: -------------------- - ... - ... - ... Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane: --------------------------------------------------------------- 2a. ... 2b. ... 3a. ... Kwestie otwarte: ---------------- - ... - ... - ...