forked from s444426/AIProjekt
29 lines
750 B
Python
29 lines
750 B
Python
import pygame
|
|
from pygame.math import Vector2
|
|
|
|
class Traktor(object):
|
|
|
|
def __init__(self, game):
|
|
#przekazywanie okiektu gra obiektowi traktor
|
|
self.game = game
|
|
|
|
self.pozycja = Vector2(0,0)
|
|
|
|
|
|
def tick(self):
|
|
#kliknięcia
|
|
pressed = pygame.key.get_pressed()
|
|
if pressed[pygame.K_UP]:
|
|
self.pozycja.y -= 5
|
|
if pressed[pygame.K_DOWN]:
|
|
self.pozycja.y += 5
|
|
if pressed[pygame.K_RIGHT]:
|
|
self.pozycja.x += 5
|
|
if pressed[pygame.K_LEFT]:
|
|
self.pozycja.x -= 5
|
|
|
|
|
|
|
|
def rysowanie(self):
|
|
rect = pygame.Rect(self.pozycja.x, self.pozycja.y ,50,50)
|
|
pygame.draw.rect(self.game.pole, (0,150,255), rect) |