diff --git a/README.md b/README.md
index 33a03ce..7d52213 100644
--- a/README.md
+++ b/README.md
@@ -1,6 +1,11 @@
# AIProjekt
-## Uruchomienie pierwszej czesci projektu
+## Spis treści
+* [Uruchomienie](#uruchomienie)
+* [Raport 1](#raport-1)
+* [Notatki](#notatki)
+
+## Uruchomienie
Wymagania:
* python 3.7
@@ -9,7 +14,34 @@ Wymagania:
Wpisanie komendy w glownym folderze:
`python3 main.py`
-## Notatki wstepne
+## Raport 1
+
+### Środowisko agenta
+Całość środowiska jest napisana za pomocą języka programowania - Python oraz dodatkowej paczki - Pygame. Niebieski kwadrat reprezentuje agenta, plansza to widoczne na ekranie okno z czarnym tłem.
+
+
+W naszym projekcie głównym agentem wykonującym określone działania jest traktor. Może się on poruszać po planszy, która będzie podzielona na równe części - mniejsze kwadraty. Zadania traktora to:
+* decyzja o sadzeniu/zasianiu rośliny,
+* nawożenie,
+* zbiory upraw w odpowiednim czasie,
+* oraz oczywiście odpowiednie poruszanie się po planszy.
+
+W danym mniejszym kwadracie, traktor znajdzie wszystkie niezbędne informacje do podjęcia wyżej wymienionych działań. Będą to indywidualne projekty, które wkrótce zrealizujemy i połączymy w całość.
+
+### Reprezentacja wiedzy
+Projekt zostanie napisany w języku Python, wiedzę również będziemy reprezentować za jego pomocą. System opiera się na klasach i zawartych w nich zmiennych oraz metodach. Dzięki temu cała wiedza jest integralną częścią wykorzystywanych narzędzi programistycznych. Dostęp do danych jest szybki i bezproblemowy.
+
+
+Utworzyliśmy przykładowe klasy reprezentujące wymienione obiekty:
+* roślina oraz dany rodzaj rośliny - marchewka,
+* gleba.
+
+W pliku carrot.py mamy między innymi funkcję add_soil, która dodaje odpowiedni rodzaj gleby (zmienna), w jakim została umieszczona marchewka. Reszta funkcji jest analogiczna i nie będziemy ich omawiać ze względu na dużą ilość.
+
+
+Wymienione wyżej klasy zostały utworzone jako przykład i mogą być, w trakcie rozwoju projektu, zmienione bądź dodane nowe.
+
+## Notatki
Pomysły na projekt indywidualny:
1. Decyzja odnoścnie ruchu (szukanie najlepszej ścieżki)