forked from s444417/Automat_spozywczy
Zaktualizuj 'use-case.md'
This commit is contained in:
parent
8aa6557cf4
commit
b376f6e993
@ -29,7 +29,7 @@ Przypadki użycia
|
|||||||
### Use case 1: Automat - Wysłanie komunikatu o kończeniu się produktu
|
### Use case 1: Automat - Wysłanie komunikatu o kończeniu się produktu
|
||||||
|
|
||||||
1. Po poprawnie wykonanej transakcji, automat sprawdza stan magazynowy produktu, który został sprzedany
|
1. Po poprawnie wykonanej transakcji, automat sprawdza stan magazynowy produktu, który został sprzedany
|
||||||
2. Jeśli, stan magazynowy tego produktu jest równy minimalnemu stanowi magazynowemu automatu, poprzez sieć wysyła informację do działu zaopatrzenia ze swoim ID i ID produktu
|
2. Jeśli, stan magazynowy tego produktu jest równy minimalnemu stanowi magazynowemu, automat poprzez sieć wysyła informację do działu zaopatrzenia ze swoim ID i ID produktu
|
||||||
|
|
||||||
### Use case 2: Automat - Wysłanie komunikatu o stanie magazynowym produktów
|
### Use case 2: Automat - Wysłanie komunikatu o stanie magazynowym produktów
|
||||||
|
|
||||||
@ -43,7 +43,7 @@ Przypadki użycia
|
|||||||
2. Klient wprowadza numer gotowego produktu, który chce zakupić
|
2. Klient wprowadza numer gotowego produktu, który chce zakupić
|
||||||
3. Automat wyświetla konieczną do zapłacenia kwotę
|
3. Automat wyświetla konieczną do zapłacenia kwotę
|
||||||
4. Klient wrzuca monety
|
4. Klient wrzuca monety
|
||||||
5. Dopóki kwota wpłacona przez klienta nie zrówna się bądź nie przewyższy wartości wybranego wcześniej produktu, po każdej wrzuconej monecie automat wyświetla komunikat ile jeszcze pieniędzy należy wprowadzić
|
5. Dopóki kwota wpłacona przez klienta nie zrówna się, bądź nie przewyższy wartości wybranego wcześniej produktu, po każdej wrzuconej monecie automat wyświetla komunikat ile jeszcze pieniędzy należy wprowadzić
|
||||||
6. Automat wydaje produkt i resztę z transakcji
|
6. Automat wydaje produkt i resztę z transakcji
|
||||||
|
|
||||||
### Use case 4: Klient - Zakup przygotowanego produktu
|
### Use case 4: Klient - Zakup przygotowanego produktu
|
||||||
@ -52,7 +52,7 @@ Przypadki użycia
|
|||||||
2. Klient wprowadza numer przygotowanego produktu, który chce zakupić
|
2. Klient wprowadza numer przygotowanego produktu, który chce zakupić
|
||||||
3. Automat wyświetla konieczną do zapłacenia kwotę
|
3. Automat wyświetla konieczną do zapłacenia kwotę
|
||||||
4. Klient wrzuca monety
|
4. Klient wrzuca monety
|
||||||
5. Dopóki kwota wpłacona przez klienta nie zrówna się bądź nie przewyższy wartości wybranego wcześniej produktu, po każdej wrzuconej monecie automat wyświetla komunikat ile jeszcze pieniędzy należy wprowadzić
|
5. Dopóki kwota wpłacona przez klienta nie zrówna się, bądź nie przewyższy wartości wybranego wcześniej produktu, po każdej wrzuconej monecie automat wyświetla komunikat ile jeszcze pieniędzy należy wprowadzić
|
||||||
6. Automat uruchamia procedurę przygotowania produktu
|
6. Automat uruchamia procedurę przygotowania produktu
|
||||||
7. Automat wydaje produkt i resztę z transakcji
|
7. Automat wydaje produkt i resztę z transakcji
|
||||||
|
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user