from taktyka_dialogu import Questions import random welcome = ['Witaj!', "Cześć", "Hello", "Hej", "Dzień dobry", "Hey"] unknown = ["Nie rozumiem.", "Ubierz to w inne słowa.", "Nie wiem co masz na myśli.", "Powiedz to innymi słowami", "Powiedz co chciałbyś uzyskać"] bye = ["Żegnaj!", "Do zobaczenia", "Do widzenia", "Miłego dnia", "Do widzenia i miłego dnia" "Narazie"] help = ["Obsługuję przekazywanie informacji z systemu GitHub - repozytoria, pull requesty, issue, powiadomienia."] #todo dodać więcej odpowiedzi time = ["Z jakiego czasu?", "Z jakiego okresu?", "Podaj z jakiego przedziału czasowego"] repo = ["Z jakiego repozytorium", "Wskaż repozytorium", "Podaj z jakiego repozytorium chciałbyć otrzymać informacje", "Określ repozytorium"] howmany = ["Ile ostatnich elemntów chcesz zobaczyć?", "Ile ostatnich elmentów wyświetlić?", "Ile ostatnich elemnetów pokazać?"] #error_time = ["Podano nie prawidłowy czas, popraw ramy czasowe", "Czas jest nie prawidłowy, podaj ponownie", "Podaj przedział czasowy jeszcze raz"] #error_repo = ["Podano nieprawidłową nazwę repozytorium", "Podaj ponownie nazwę repozytorium, ponieważ podania nie prawidłową"] #todo generator powinien przyjmować zwrotkę z taktyki dialogu def generator_jezyka_nautalnego(frame, question, state): if question != Questions.NONE: #ask additional questions if question == Questions.TIME: print(random.choice(time)) if question == Questions.REPO: print(random.choice(repo)) """ if question == Questions.HOWMANY: print(random.choice(howmany)) """ else: #dont ask questions if frame['act'] == "hello": print(random.choice(welcome)) elif frame['act'] == "bye": print(random.choice(bye)) elif frame['act'] == "pomoc": print(random.choice(help)) else: print(random.choice(unknown))