diff --git a/environment.md b/environment.md index f2f0a85..62ed1bb 100644 --- a/environment.md +++ b/environment.md @@ -1,45 +1,45 @@ -##Opis dokumentu +# Opis dokumentu Ten dokument to raport z wykonanego pierwszego zadania projektu zespołowego na przedmiot Szcztuczna Inteligencja. Celem zadania jest implementacja dwuwymiarowego dyskretnego środowiska, w którym będzie poruszał się agent. -##Zespół +# Zespół W skład zespołu wchodzą: Tomasz Dzierzbicki, Szymon Parafiński, Karol Piotrowski, Jarosław Zbąski. -##Temat projektu i wybrane rozwiązanie +# Temat projektu i wybrane rozwiązanie Tematem projektu jest inteligentny traktor, którego graficzne środowisko do otwierania w konsoli zostało opisane poniżej. Całość jest wykonywana w C++. -##Środowisko agenta - opis kodu +# Środowisko agenta - opis kodu -#1. Kolory +## 1. Kolory Poniższy kod odpowiada za ustalenie kolorów środowiska w zależności od ustawień konsoli. ![Dla oszczędności miejsca prezentujemy wyłącznie fragmenty kodu](images/color.png) -#2. Ustawienia okna +## 2. Ustawienia okna ![](images/setWindow.png) -#3.Zmiana statusu pola +## 3.Zmiana statusu pola ![Legenda: T - traktor, B - buraki, \# - granica środowiska, . - puste pole](images/updatePola.png) -#4.Poruszanie +## 4.Poruszanie Tymczasowe poruszanie za pomocą klawiszy W,A,S,D ![](images/Move.png) -#5. Funkcja Main() +## 5. Funkcja Main() ![](images/Main.png) -##Zrzuty ekranu +# Zrzuty ekranu ![Legenda: T - traktor, B - buraki, \# - granica środowiska, . - pustepole](images/konsola.png)